Aalto ARTSin tulevaisuustyö jatkui Eloseminaarissa

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun lukuvuoden aloitustapahtuma Eloseminaari järjestettiin Helsingin keskustan Kulttuurikasarmissa. Eloseminaarissa hahmoteltiin koulun menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta moniulotteisesti, osana Aalto-yliopiston elävän strategian periaatteita.
Eloseminaarin osallistujia

”The Future of ARTS” -teeman työstäminen on osa jo vuonna 2019 alkanutta yhteisöllistä prosessia. Sen tarkoituksena on luoda rakenteita ja kulttuuria sille, miten Aalto ARTSissa voidaan kehittää koulun toimintaa itseohjautuvasti ja -organisoituen.

Eloseminaarin työpaja

Kiitos kaikille osallistujille ajatuksista, ideoista ja visioista yhteisestä tulevaisuudesta! Työ jatkuu The Future of ARTS -verkkosivujen tekstin yhteiskehittämisellä sekä muutamissa pienemmissä teematyöryhmissä:

LESin & laitosten välisen yhteistyön kehittäminen
AI task force
ARTS & business
ARTSin kansainvälisen ulottuvuuden kehittäminen

Jos olet kiinnostunut osallistumaan työryhmiin tai haluat perustaa oman teematyöryhmäsi, ota yhteys Sini Koskimieheen ARTSin viestinnässä.

Sini Koskimies
Aalto ARTS viestintäpäällikkö

Eloseminaarin työpajatyöskentelyä
Kaikki kuvat: Liivia Pallas

Kuva wellbeing weekin logosta jossa keltaisia kuvioita

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Wellbeing Week 2024 tapahtumiin

Viikon aikana paljon tapahtumia hyvinvointisi tueksi.
Kolme iloista opiskelijaa istuu portailla ja yksi opiskelija näyttää läppäriltään jotain muille.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Muuttuva työ ohjaa organisaatioita panostamaan jatkuvaan oppimiseen ja kestävyysajatteluun

Organisaatioilla on vastuu varmistaa, että työntekijöillä on tarvittavat taidot ja mahdollisuudet oppia uutta.
kuva Simo Routarinteestä värikkäällä taustalla
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Arvostava kohtaaminen – tule mukaan vuorovaikutteiseen ryhmävalmennukseen

Kaikille aaltolaisille avoin, täysin uudenlainen valmennus käynnistyy 7.10. Osallistujana saat työkaluja arvostavaan ja rakentavaan kohtaamiseen niin työssäsi kuin opiskelussasi.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisön ilmaiseen liikuntatapahtumaan. Tänä vuonna uutuutena viiden kilometrin kävely Aalto Walk!