Aalto ENGin miniluento kuullaan Koe kampus! –tapahtumassa to 25.10.2018

Pääkaupunkiseudun opiskelijamarkkinoinnin syyslukukauden päätapahtuma Koe kampus! järjestetään Aalto-yliopistossa to 25.10.2018 klo 10–15.

Vuonna 2018 ohjelmaan sisältyvät kaikille avoimet koulujen miniluennot. Insinööritieteiden korkeakoulun miniluennon tapahtumassa pitää professori Kari Tammi otsikolla ” Kestävän kehityksen toteuttajat” klo 12.00 alkaen (Dipoli, Palaver-sali).

Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi marraskuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi orientaatiopäiville!
Aalto-yliopiston kampus syksyllä
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat saaneensa hyvät eväät työelämään

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat tutkintoaan arvostettavan työmarkkinoilla.
Kolme nuorta henkilöä seisoo keskustelemassa Unitech International -tapahtumassa.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto liittyi UNITECH International -verkostoon

Opiskelijoille haku UNITECH-ohjelmaan avautuu 15.10.
Kannettava tietokone ja älypuhelin puisella pöydällä.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Uusi toissijainen sivuvalikko aalto.fi-sivustolle

Uusi toissijainen sivuvalikko julkaistaan aalto.fi-sivustolla keskiviikkona 2.10.2024.