Aalto-yliopistolla vietettiin Finavian uuden nimikkosalin avajaisia vapun kynnyksellä

Nimikkosalilla tarkoitetaan salia, joka on nimetty joko yrityksen tai yhteisön mukaan.
Kauppakorkeakoulun tuoreen Premium Partnerin Finavian nimikkosalin avajaiset 29. huhtikuuta. Tarjolla vapun kunniaksi simaa ja munkkeja.
Tilaisuuden tarjoiluissa näkyi lähestyvä vappu. Tarjolla oli muun muassa simaa ja munkkeja.

Aalto-yliopistolla vietettiin Kauppakorkeakoulun tuoreen Premium Partnerin Finavian nimikkosalin avajaisia vappuisissa tunnelmissa maanantaina 29. huhtikuuta. Tapahtumaan osallistui Aalto-yliopiston alumneja Finavialta ja muita finavialaisia, jotka kertoivat muun muassa Finavian tarjoamista uramahdollisuuksista.

”Tapahtumassa oli mukava kuhina ja opiskelijat esittivät tiukkoja kysymyksiä – niin kuin pitääkin! Olemme olleet Kauppakorkeakoulun yhteistyökumppani tammikuusta 2019 alkaen ja tavoitteemme on tehdä Finaviaa tutuksi Aallon opiskelijoiden keskuudessa”, kertoi Finavian HR Partner Sari Karjalainen.

Vastuullisuus lähellä opiskelijoiden sydäntä

Opiskelijat olivat kiinnostuneita Finavialla tarjolla olevista työtehtävistä ja finavialaisten koulutustaustoista, mutta keskustelua käytiin myös muun muassa hiilineutraaliudesta ja vastuullisuudesta.

Tapahtumassa opiskelijat saivat tehtäväkseen selvittää kyselyn avulla muun muassa, kuinka monta muovipulloa tarvitaan 500 uusiutuvasta materiaalista valmistetun työvaatteen tekemiseen. Pääpalkintona visassa oli lentoasemakierros kymmenelle onnekkaalle.

Nimikkosalit keino tukea opetusta sekä työnantajamielikuvaa

Nimikkosalitoiminnalla on Kauppakorkeakoulussa pitkät perinteet. Tällä hetkellä kymmenellä Kauppakorkeakoulun Premium Partnerilla on oma nimikkosalinsa Kandidaattikeskuksessa osoitteessa Otakaari 1. Lisäksi säätiöillä ja rahastoilla on nimettyjä opetustiloja Kauppakorkeakoulun uudessa rakennuksessa osoitteessa Ekonominaukio 1.

Omalla nimikkosalilla yritykset ja yhteisöt pystyvät ennen kaikkea tukemaan opiskelijoita ja opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla nimikkosali on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Ulkoiset suhteet, Kauppakorkeakoulu

Tietoa nimikkosaleista

URL kopioitu

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Syksyinen kampusalue
Opinnot Julkaistu:

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.