Opiskelijan opas

AaltoCHEMin opiskelija, vastaa vaihtokyselyyn ja voita palkintoja!

Kerro ajatuksesi opiskelijavaihdosta vastaamalla kyselyyn. Vastanneiden kesken arvotaan myös palkintoja.

Keräämme tietoa kiinnostuksesta opiskelijavaihtoon, sekä tietoa syistä miksi vaihtoon ei lähdetä opiskelujen aikana. Toivomme vastauksia niiltä, joita opiskelijavaihto kiinnostaa, niiltä, jotka eivät koe sitä omaksi jutukseen sekä niiltä, jotka ovat jo olleet vaihdossa. Eli ihan kaikkien AaltoCHEM opiskelijoiden näkemykset ovat tervetulleita! Kysely on lyhyt eikä sen täyttäminen vie paljoa aikaa.

Kysely on auki 3.11.2024 asti ja löytyy: https://link.webropolsurveys.com/S/0F510BBC4C08014F

Palkintoina arvomme vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken 4 kpl Espresso House lahjakortteja sekä 2 kpl Aalto -termosmukeja. Yhteystietonsa jättäneiden tietoja ei yhdistetä vastauksiin, yhteystietoja käytetään vain palkintojen arvontaan.

Anna palautetta sivusta

Aalto University Summer School 2020
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Unite!-verkkokurssi: Miten työskennellä globaaleissa virtuaalitiimeissä?

Saat tarvittavat tiedot ja viestintätaidot, jotta voit työskennellä tehokkaasti kansainvälisissä virtuaalitiimeissä. Ilmoittaudu viimeistään 17.10.2024.
Photo of three participants at the Unite! Student Fair wearing Unite! t-shirts.

Hae siemenrahoitusta opiskelijayhteistyöhön Unite!-yliopistojen välillä

Lähetä hakemuksesi 15. joulukuuta 2024 mennessä.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Kela pyytää 20 000 opiskelijalta selvitystä siitä, miksi opinnot eivät ole edistyneet

Kela seuraa vuosittain sekä toisen asteen opiskelijoiden että korkeakouluopiskelijoiden opintojen riittävää edistymistä.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus