Ajoreitti Maarintalolle ja Terveystaloon muuttuu

Sähkömiehentien alkupää suljetaan jälleen ja ajoreitti Maarintalolle tehdään ISS:n varikon / Otakaari 8:n pysäköintialueen kautta.
Reitti sähkömiehentielle

Sähkömiehentien alkupää suljetaan jälleen HSY:n työmaan käyttöön tiistain 27.4. aikana. Reitti Maarintalolle sekä Terveystalolle ja koronatestauspisteeseen sekä sieltä pois kulkee jatkossa Otakaari 8:n pysäköintialueen läpi.

kartta

Ajoreitti 27.4.2021. alkaen.

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.