AllWell? - Me välitämme! - Opiskelijoille suunnattu hyvinvointikysely toteutetaan 16.2.-2.3.

Opiskelijoiden hyvinvointi on meille tärkeää. Kartoitamme opiskeluhyvinvoinnin tilaa vuosittaisella AllWell?- kyselyllä, joka on auki jälleen 16.2.-2.3.2022. Kysely lähetetään toisen vuoden kandi- ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.
AllWell?

AllWell?-tuloksia hyödynnetään osana opetuksen, palveluiden ja ohjelmien kehittämistä

AllWell?-kyselyn avulla saamme tietoa opiskelijoidemme kokemuksista opetukseen, opiskeluhyvinvointiin sekä vertaistukeen liittyen. Kyselyyn vastaaminen antaa myös opiskelijalle mahdollisuuden osallistua yliopiston kehittämiseen.

Aiempien vuosien tulokset ovat osoittaneet, että on paljon asioita, joita yliopisto voi tehdä opiskeluhyvinvoinnin tukemiseksi. Tavoitteenamme on parantaa opiskelijoiden hyvinvointia ja opiskelukykyä edistämällä opintojen ohjausta, opetusta, palveluita ja opiskelutaitoja.

AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselyn ohjelmakohtaiset tulokset toimitetaan ohjelmajohtajille ja koulun johdolle. Yhdessä muun palautedatan kanssa niitä käytetään jatkuvan opetuksen kehittämisen tukena. Kyselyyn vastanneet opiskelijat saavat kyselyn sulkeuduttua henkilökohtaisen vastapalautteen, joka antaa vinkkejä parempaan stressinhallintaan, keinoihin parantaa omia opiskelutaitoja ja tunnetaitojen merkityksen tunnistamiseen oppimisen kannalta.

AllWell?-opiskelijakysely

Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Two students fly a kite. Photo: Aleksi Poutanen
Opinnot Julkaistu:

Miten valmistaa opiskelijoita ammattilaisiksi epävarmassa tulevaisuudessa?

Valmistuneet tarvitsevat monenlaisia taitoja tulevaisuuden työelämässä.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Henri Hentilä, Henrik Kahanpää & Alec Wright.
Palkinnot ja tunnustukset, Opinnot Julkaistu:

Mikä on parasta tohtoriopinnoissa? Palkitut sähkötekniikan tohtorit kertovat

Elli Leppänen, Henri Hentilä, Henrik Kahanpää ja Alec Wright palkittiin erinomaisista väitöskirjoista.