Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään 50 vuotta sitten opintonsa aloittaneita alumneja päivittämään yhteystietonsa. Yhteystietojen perusteella riemualumnit kutsutaan yliopiston lukuvuoden avajaisiin 3. syyskuuta.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen

Tekstiviestikampanja alumneille yhteystietojen päivittämisestä

Jos olet aloittanut opintosi Aalto-yliopistoa edeltäneessä korkeakoulussa 50 vuotta sitten, olet saattanut saada Aalto-yliopistolta tekstiviestin, jossa pyydetään päivittämään yhteystietoja erillisellä lomakkeella.

Tekstiviestikampanjan tarkoituksena on, että mahdollisimman moni vuonna 1974 opintonsa aloittanut riemualumni saa kutsun 3.9. Aalto-yliopiston lukuvuoden avajaisia.

Tekstiviestit on lähetetty kesä-heinäkuun 2024 aikana. Tekstiviestin lähettäjänä näkyy Aalto Uni. Tekstiviestissä oleva linkki ohjaa tälle verkkosivulle.

Toimi näin

1. Päivitä yhteystietosi

Tarkista, ovatko yhteystietosi ovat ajan tasalla. Samalla lomakkeella voit myös tilata alumnisähköpostin tai Aalto-yliopiston lehden kotiin tai sähköpostiin. Lomakkeen täyttäminen edellyttää sähköpostiosoitteen varmentamista.

-> Siirry päivittämään yhteystiedot

2.  Tutustu riemualumnien ohjelmaan 3.9.

Riemualumnien ohjelma järjestetään osana Aalto-yliopiston lukuvuoden avajaisia tiistaina 3. syyskuuta klo 13-15.30 Otaniemen kampuksella (Otakaari 1 M). Virallisen ohjelman jälkeen on mahdollista osallistua kampuskierrokselle ja opiskelijoiden Aalto Party -ulkoilmatapahtumaan.

-> Tutustu tilaisuuden ohjelmaan

3. Ilmoittaudu mukaan 1.8. alkaen

Ilmoittautuminen tilaisuuteen avautuu torstaina 1. elokuuta tapahtumasivulla. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Kysyttävää?

Ota yhteyttä Aallon alumnisuhteisiin ([email protected]).

Alumnitavajaisissa2023

Riemualumnit lukuvuoden avajaisissa 2024

Aalto-yliopisto kutsuu 50 vuotta sitten opintonsa aloittaneet yliopiston lukuvuoden avajaisiin

update your information

Liity Aallon alumniyhteisöön

Päivitä yhteystietosi ja tilaa Aalto University Magazine ja alumnisähköposti täältä.

Alumneille

Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.
Joukko ihmisiä kävelee Lehmuskujaa pitkin kesällä
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Vahva kokonaistulos: Suomen Akatemialta 27,5 miljoonaa euroa tutkimukseen

Akatemiatutkija- ja akatemiahankerahoituksen sai yhteensä 52 aaltolaista. Aalto-yliopistolle myönnetty rahoitus on kokonaisuudessaan 27,5 miljoonaa euroa.