Avoimen yliopiston kesäkurssit julkaistu!

Löydät nyt kurssivalikostamme kesäkauden kurssit, joiden ilmoittautuminen alkaa huhtikuussa tai kesäkuussa. Siirrymme kesällä käyttämään uutta ilmoittautumispalvelua eli kesän kursseille ilmoittaudutaan Aimon sijaan Sisussa.
Opiskelijoita kesällä Kandidaattikeskuksen edessä puistossa
Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen

Avoimen yliopiston kesän kurssitarjonta on nyt pääosin julkaistu. Alkukesän kurssien ilmoittautuminen alkaa joko 4.4. tai 12.4. Loppukesän kurssien ilmoittautuminen alkaa 6.6.

Kesästä alkaen avoimen opetukseen ilmoittaudutaan Sisussa

Kesästä 2023 alkaen avoimen yliopiston kurssien ilmoittautuminen tehdään Sisussa. Ilmoittautumisen alkaessa löydät tuttuun tapaan ilmoittautumislinkin kurssikuvauksesta. Pääset maksamaan kurssimaksun ja ilmoittautumaan kurssille linkin kautta.

Huom! Jos olet ilmoittautumassa kurssille, joka alkaa ennen toukokuuta 2023, ilmoittaudu kuten aiemminkin Aimossa.

Tutkinto-opiskelijat ja kesäopetus

Aallon läsnäoleville tutkinto-opiskelijoille tarjotaan maksuttomia paikkoja muutamille avoimen yliopiston järjestämille kursseille kesäkaudella (touko-elokuu). Maksuttomia paikkoja on rajattu määrä. Paikkamäärät näkyvät Sisussa ja maksuttomille paikoille ilmoittaudutaan Sisussa samaan tapaan kuin muillekin kursseille.

Jos kurssilla ei ole ilmaisia paikkoja tutkinto-opiskelijoille, kurssille voi ilmoittautua Avoimen yliopiston opiskelijana maksamalla kurssimaksun.

Tutustu kurssivalikoimaan
Lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet
Kesäopetus tutkinto-opiskelijoille

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Syksyinen kampusalue

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.