Avoimen yliopiston kesän 2021 kurssitarjonta on nyt julkaistu

Tutustu kurssitarjontaan ja löydä kiinnostavia kursseja tekniikasta, kauppatieteestä, taiteesta tai kielistä.
A person working independently using laptop - image by Unto Rautio

Tutustu avoimen yliopiston kurssitarjontaan ja löydä kiinnostavia kursseja tekniikasta, kauppatieteestä, taiteesta tai kielistä. Alkukesän kurssien ilmoittautuminen käynnistyy tiistaina 13.4.2021 klo 12 ja loppukesän kurssien keskiviikkona 2.6.2021 klo 12.

Pääset kesän kurssitarjontaan tästä.

Osalla kesän kursseista on maksuttomia paikkoja Aalto-yliopiston opiskelijoille. Aalto-yliopiston opiskelijat ilmoittautuvat maksuttomille paikoille WebOodissa. Tiedot maksuttomista paikoista julkaistaan Inton kesäopetus sivulla maaliskuun loppuun mennessä.

HUOM! Kesän kurssitarjontaan saattaa tulla kurssilisäyksiä tai -muutoksia. Seuraa yksittäisen kurssin ajankohtaistiedotusta kurssin MyCourses-sivulla. Mahdolliset uudet kurssit tulevat näkyviin kurssivalikkoon.

Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi marraskuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi orientaatiopäiville!
Aalto-yliopiston kampus syksyllä
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat saaneensa hyvät eväät työelämään

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat tutkintoaan arvostettavan työmarkkinoilla.
Kolme nuorta henkilöä seisoo keskustelemassa Unitech International -tapahtumassa.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto liittyi UNITECH International -verkostoon

Opiskelijoille haku UNITECH-ohjelmaan avautuu 15.10.
Kannettava tietokone ja älypuhelin puisella pöydällä.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Uusi toissijainen sivuvalikko aalto.fi-sivustolle

Uusi toissijainen sivuvalikko julkaistaan aalto.fi-sivustolla keskiviikkona 2.10.2024.