BIZ-gradujen kokoelma muuttaa Otaniemeen

BIZ-gradujen kokoelma muuttaa Töölön kampuskirjastosta Otaniemen kampukselle 13.6.

20.6.2016 alkaen graduja voi lukea Oppimiskeskus betan tiloissa osoitteessa Otakaari 1 X.

Mainiot materiaalit kirjoja pinossa keltaisella taustalla. Yksi avonainen kirja etualalla.
Yhteistyö Julkaistu:

Lasten ja nuorten biopohjaisten materiaalien ohjekirja innostaa kokeilemaan

Mainiot materiaalit – ohjeita biopohjaisiin kokeiluihin kirja pitää sisällään 17 työohjetta, joiden avulla voi valmistaa itse biopohjaisia materiaaleja. Työohjeissa käytetään luonnosta saatavia tai kierrätettäviä aineita.
Picture of the themes of this course
Opinnot Julkaistu:

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) toisessa jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 2. jaksossa suomeksi ja englanniksi. Lisäksi tänä vuonna pienryhmäkeskustelut ovat mahdollisia myös ruotsiksi!
Aalto University campus. Photo by Mikko Raskinen

Pääkaupunkiseudun tiedeyhteistyön 2024–2028 tutkimusrahoitusta haettavana vaikuttavuusarviointitutkimukselle

Helsingin, Espoon ja Vantaan kaupungit ja Helsingin yliopisto ja Aalto-yliopisto ovat sopineet tiedeyhteistyön toteuttamisesta pääkaupunkiseudun kehittämiseksi vuosina 2024–2028. Nyt haettavana on rahoitus vuosille 2025–2027 alla olevien ohjeiden mukaisesti.
Kuvassa näkyy Kauppakorkeakoulun rakennus, sen vieressä oleva Kide-rakennus, sekä lipputangot ja puun oksa syksyisenä selkeänä päivänä.
Opinnot Julkaistu:

Työuraansa aloittavat maisterit viihtyvät lähityössä toimistolla, mutta odottavat työnantajan joustavan työajoissa

Tuore raportti paljastaa myös, että kansainvälisestä CEMS-maisteriohjelmasta valmistuneet nuoret ammattilaiset odottavat työltään yhteisöllisyyttä, haasteita ja kehittymismahdollisuuksia.