BIZ Vaihdon täydennyshaku keväälle 2025 käynnissä 15.–22.8.

Täydennyshaussa on nyt haussa keväälle 2025 paikkoja, jotka ovat jääneet viime kevään haussa täyttämättä tai vastaanottamatta.
Linkki hakulomakkeeseen ja vaihtopaikkalista löytyy Aalto.fi:n vaihto-opinnot sivulta. Täydennyshaku päättyy torstaina 22.8. klo 16.00.

Lisää tietoa vaihto-opinnoista ja hakemisesta löydät Aalto.fi:stä (Opiskelijan opas > Ohjelmat, sivuaineet ja kurssit > Muut opinnot > Vaihto-opinnot)
Yhteydenotto: [email protected]

Anna palautetta sivusta

Picture of the themes of this course

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) toisessa jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 2. jaksossa suomeksi ja englanniksi. Lisäksi tänä vuonna pienryhmäkeskustelut ovat mahdollisia myös ruotsiksi!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:
Students working in team. Text Unite! Seed Fund Ideathon - Transforming ideas into impactful projects.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Opi kieliä ja viestintätaitoja syksyllä – ilmoittaudu KiViTa-kursseille nyt!

Hae viimeistään 30.9. Opiskele kieliä, kirjoitus- tai viestintätaitoja ja suomea.