Cloud Reachers -podcastin uusi kausi on julkaistu

Cloud Reachers -podcast tulevaisuuden oppimisesta on julkaissut toisen tuotantokauden. Cloud Reachers -podcastia juontavat Tomi Kauppinen ja Miikka J. Lehtonen.
Illustration of human figures climbing stairs to clouds on blue background. / illustration: Lisa Staudinger
Cloud Reachers -podcast / kuvitus: Lisa Staudinger

Ajankohtaisia teemoja uudessa kaudessa

Kaikki 10 jaksoa Cloud Reachers -podcastin toisesta kaudesta ovat nyt julkaistu. Kuuntele jaksot SoundCloud -palvelussa!

Cloud Reachers -podcastia juontavat Tomi Kauppinen ja Miikka J. Lehtonen. Jokaisessa jaksossa he saavat vieraakseen uuden alan asiantuntijoita. Tällä kaudella tulevaisuuden oppimiseen keskittynyt podcast käsittelee mm. digitaalista saavutettavuutta, tärkeimpiä työelämän taitoja, muotoilun ja teknologian tulevaisuutta ja tietenkin oppimista.

Laita Cloud Reachers seurantaan Soundcloudissa kuullaksesi ensimmäisenä uusimmat jaksot!

Kuuntele kausi 2 täältä!

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa