Dekaanin kannustusstipendi hyvästä opintomenestyksestä lukuvuoden 2023–2024 perusteella – Haku on käynnissä!

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus

Dekaani jakaa 500 € stipendejä Sähkötekniikan korkeakoulun opiskelijoille hyvän opintomenestyksen perusteella. Stipendien hakuaika on nyt käynnissä. Opiskelijoille, joilla hakuedellytykset ovat vaikuttaneet syyskuun alussa täyttyvän, on lähetetty Aalto-sähköpostiin linkki hakulomakkeeseen. Opiskelijat, joilta on puuttunut opintoja opintorekisteristä esim. hyväksilukujen takia, voivat pyytää linkin osoitteesta [email protected]

Stipendin viimeinen hakupäivä on 30.9.2024.

Tutustu stipendin myöntämisen ehtoihin Sähkötekniikan kandidaattiohjelman (ehdot soveltuvat myös maisteriopiskelijoihin) opinto-oppaassa

Huomaa, että lukuvuoden 2024–2025 opintomenestyksen perusteella myönnettävästä stipendistä alkaen stipendit kohdistetaan kandidaattivaiheen opiskelijoille. Stipendin voi saada ensimmäisen vuoden opintojen perusteella sekä tavoiteajassa valmistumisesta. Tarkemmat ehdot löydät opinto-oppaasta.

Anna palautetta sivusta

URL kopioitu

Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopisto irtisanoutuu joustavaa opinto-oikeutta (JOO) koskevasta sopimuksesta 1.1.2026

Uusia puoltoja ja myöntöjä JOO-opintoihin ei enää anneta 31.7.2025.
Students in Aalto
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Liity Aallon kampusoppaiden joukkoon - osallistu kampusopaskoulutukseen 25.9.2024

Haluaisitko kampusoppaaksi lukiolaisryhmille? Osallistu koulutukseen 25.9.2024 klo 15-17 Otaniemen kampuksella - ilmoittaudu heti!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Myötätuntomentorointia tohtoriopiskelijoille - Ilmoittaudu mukaan syksyn ryhmiin!

Ilmoittaudu mukaan tohtoriopiskelijoiden myötätuntomentorointiryhmiin!
Suuri joukko opiskelijoita Thesis Fair -lopputyötapahtumassa
Opinnot Julkaistu:

Kampanja edistää kaikkien Aallon opiskelijoiden työelämäyhteyksiä – opiskelija, katso mitä sinulle on tarjolla

Kampanja kutsuu sosiaalisen median kautta työnantajat mukaan rakentamaan kansainvälisempää Suomea.