Esa Saarisen Filosofia ja systeemiajattelu -kurssin viimeinen luento on julkaistu verkossa

Aalto-yliopistossa ei järjestetä nyt lähiopetusta, joten varsinainen luentotilaisuus on peruutettu. Viimeisen luennon aiheena on Huominen.
Kuva: Mikko Raskinen.

Professori Esa Saarisen suosittu Filosofia ja systeemiajattelu -luentosarja päättyy keskiviikkona 18. maaliskuuta. Viimeisen luennon aiheena on Huominen, ja se on julkaistu YouTubessa.

Aalto-yliopistossa ei ole lähiopetusta 17.3.-13.4.2020, joten varsinaista luentotilaisuutta ei järjestetä.

URL kopioitu

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Syksyinen kampusalue

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.