FITechin kesän kurssitarjonta on julkaistu ja ilmoittautuminen on käynnissä!

Haku FITechin kesän kursseille käynnistyi tänään 4.4.2024. Tarjolla on yli 100 maksutonta kurssia uusiutuvan energian ja tietotekniikan teemoista. Kursseja järjestävät suomalaiset tekniikan alan yliopistot.
Koristeellinen kuva.

Onko tavoitteenasi kenties kehittyä uusiutuvan energian tai akkuteollisuuden tulevaisuuden osaajaksi tai haluaisitko oppia uuden ohjelmointikielen kesän aikana? Onnistuu! FITechin kursseilla voit myös esimerkiksi kerrata matematiikkaa, oppia saavutettavuudesta ja kehittää jatkuvan oppimisen taitojasi.

FITechin kursseilla opit uutta maksuttomasti myös kesällä. Tarjolla on yli 100 maksutonta kurssia teemoista energiavarastointi, tietoliikennetekniikka (5G), tietotekniikka (ICT), vetytalous ja tuulivoima. Opintoja järjestävät suomalaiset tekniikan alan yliopistot.

Lähes kaikki tarjolla olevat kesäkurssit ovat suoritettavissa verkossa täysin omaan tahtiin. Suoritustavat ja esitietovaatimukset on kerrottu kurssien omilla sivuilla.

Kaikki FITech-kurssit ovat maksuttomia suomalaisille ja Suomessa vakituisesti asuville henkilöille. Kurssien järjestämisestä vastaavat suomalaiset tekniikan alan yliopistot.

Ilmoittautuminen kursseille on käynnissä. Etsi itsellesi sopivimmat opinnot kätevästi FITechin kurssihaun kautta ja ilmoittaudu pian!

Lisätietoja kesän hausta löydät FITechin uutisesta.

Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Two students fly a kite. Photo: Aleksi Poutanen
Opinnot Julkaistu:

Miten valmistaa opiskelijoita ammattilaisiksi epävarmassa tulevaisuudessa?

Valmistuneet tarvitsevat monenlaisia taitoja tulevaisuuden työelämässä.
Henri Hentilä, Henrik Kahanpää & Alec Wright.
Palkinnot ja tunnustukset, Opinnot Julkaistu:

Mikä on parasta tohtoriopinnoissa? Palkitut sähkötekniikan tohtorit kertovat

Elli Leppänen, Henri Hentilä, Henrik Kahanpää ja Alec Wright palkittiin erinomaisista väitöskirjoista.
voikukkia nurmikolla
Opinnot Julkaistu:

Kauppatieteen avoimen väylän valintaperusteet vuodelle 2025

Kauppatieteen avoimen väylän valintaperusteet vuodelle 2025 on päivitetty väylän ohjesivuille (aalto.fi).