Hae syksyn Designs for a Cooler Planetiin 22.1.2024 mennessä

Kerro miten tutkimuksesi tai projektisi muuttaa maailmaa.
Designs for a Cooler Planet 2024 Open call
Kuva: Kalle Kataila

Designs for a Cooler Planet järjestetään Otaniemessä 6.9.-5.10.2024 jo kuudetta kertaa osana Helsinki Design Weekin virallista ohjelmaa. Tällä kertaa haluamme näyttää, miten aaltolaiset tekevät yhdessä maailmasta paremman paikan ja uskaltavat tähdätä kauas, vaikkei lopputuloksesta ole varmuutta.

Hae mukaan ja näytä, mitä tärkeää ja tavanomaisesta poikkeavaa sinun tutkimuksesi tai projektisi tekee. Sisältö voi olla osa laajempaa tutkimushanketta, opintokurssia tai yksittäinen pienempi projekti.

Voit esitellä ideasi erilaisin keinoin: malleilla, prototyypeillä, laitteilla, materiaalikokeilla, simulaatioilla, visualisoinneilla tai taiteella.

Cooler Planet on kohtaamispaikka, keskustelunherättäjä ja  ikkuna tekijöiden yliopistoon, uusimpiin kokeiluihin, visioihin ja tutkimustuloksiin.

Ehdota alla olevalla hakulomakkeella 22.1.2024 mennessä mukaan näyttelyä tai tapahtumaa, esimerkiksi seminaaria, työpajaa tai tutustumiskierrosta. Lisähakuna etsimme yksittäisiä biomateriaaliprojekteja tai varhaisia materiaalikokeiluja, joita esitellä yhteisnäyttelyssä (alla lisätietoja).

Lisätiedot:

Enni Äijälä, erityisasiantuntija, Outreach, Aalto exhibitions +358 50 359 4810

Kirjaudu sisään tälle sivulle Aalto-tunnuksillasi, niin näet alla hakuohjeet.

Wood crystals on a black fabric.

Designs for a Cooler Planet

Tutustu festivaalin näyttely- ja tapahtumakirjoon Otaniemessä 6.9.–3.10.2024 nähdäksesi, miten mahdottomasta tehdään totta.

Radical creativity illustration: Anna Muchenikova

Radikaali luovuus

Rakennamme vahvan, luovan yhteisön tukemaan uutta ajattelua.

Strategiamme
Designs for a Cooler Planet logo

Designs for a Cooler Planet kohokohdat

Designs for a Cooler Planet -kohokohtia aiemmilta vuosilta

Designs for a Cooler Planet

Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Two students fly a kite. Photo: Aleksi Poutanen
Opinnot Julkaistu:

Miten valmistaa opiskelijoita ammattilaisiksi epävarmassa tulevaisuudessa?

Valmistuneet tarvitsevat monenlaisia taitoja tulevaisuuden työelämässä.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.