Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Haluaisitko opiskella kursseja joita Aallossa ei tarjota? Haluaisitko lisätä helpon kansainvälisten opintojen komponentin tutkintoosi?

Hae Unite! -allianssin syyslukukauden 2024 energiatekniikan alan virtuaalikursseille!

Alkusyksystä alkavien kurssien hakuaika päättyy 26.6.2024, ja loppusyksystä alkavien kurssien hakuaika päättyy 2.9.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus

Haluaisitko opiskella uusia mielenkiintoisia kursseja syksyllä? Hae Unite! -allianssin virtuaalikursseille!

Tarjolla on kursseja energiatekniikan alalta neljästä Aallon partneriyliopistosta. Alkusyksystä alkavien kurssien hakuaika päättyy 26.6.2024 klo 23:59, ja loppusyksystä alkavien kurssien hakuaika päättyy 2.9.2024 klo 23:59.

Löydät kurssikatalogin ja hakuohjeet täältä: VECP Energy course offering | Online Toolkit Showcase (unite-university.eu)

Kysyttävää? Laita viestiä [email protected].

Anna palautetta sivusta

Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opinnot Julkaistu:

Mentorihaku: Myötätuntomentorointia vertaisryhmissä tohtoriopiskelijoille syksyllä 2024

Haemme tohtoriopiskelijoita mentoreiksi myötätuntomentorointiryhmiin.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Opinnot Julkaistu:

Uramuotoilukurssilla pysähdytään oppimaan itsestä ja pohtimaan tulevaisuutta

Career Design Lab tukee opiskelijoiden siirtymää työelämään. Avain kestävään tulevaisuuden työhön on ennakkoluuloton ja luova tapa muotoilla uraa.