Hae vaihtoon lukuvuoden 2024-25 vaihtopaikoille!

Kiinnostaisiko seikkailu? Haluaisitko opiskella kursseja joita ei tarjota Aallossa? Haluaisitko tutustua uuteen maahan, kulttuuriin ja ihmisiin?

Hae vaihtoon lukuvuoden 2024-25 vaihtopaikkoihin tammikuussa 2024! Haku alkaa 10.1. ja päättyy 31.1. Japanin vaihtopaikat ensi lukuvuodelle ovat haettavissa 10.11.-30.11.2023.

Tule kuulemaan lisää vaihdon infotilaisuuksiin ja walk in -tapaamisiin!
Student Guide illustration, news items

Voit hakea kerralla kolmeen hakukohteeseen, ja löydät vaihtopaikat, hakuohjeet ja valintakriteerit löydät Aalto.fi:stä Opiskelijan oppaasta.

Kysyttävää vaihdosta? Tule loppuvuoden infotapahtumiin!

• ENGin ja ELECin vaihtoinfo keskiviikkona 22.11. klo 13-14 Otakaari 1:ssä salissa U3.
  • Vaihtokoordinaattorin neuvontapisteet Oppimiskeskuksessa huoneessa 107 Arttu; torstaina 23.11. klo 10-11:30, tiistaina 28.11. klo 11:30-13 ja torstaina 7.12. klo 12-13:30.
  • ENG:in kv-opintoneuvoja päivystää Otakaari 4 palvelupisteellä (huone 102) torstaina 30.11. klo 12-14 ja maanantaina 4.12. klo 12-14.

Kysyttävää vaihdosta? Ole yhteydessä [email protected] tai [email protected]

Kysyttävää Japanin vaihtopaikoista? Laita viestiä [email protected]

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.