Häirintä Paras hetki päivässä -podcastin aiheena

Tua Halen on hyvinvointilähettiläs Oasis of Radical Wellbeing -hankkeessa ja keskittyy työssään häirintäasioihin. Hän tekee yhteistyötä Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan kanssa. Mikä on häirintää? Miten siihen tulee suhtautua? Miksi sitä on aina vaan vaikka siitä puhutuaan niin paljon? Kauppiksessa opiskeleva Halén keskustelee opintopsykologi Paula Sjöblomin kanssa. He kertovat myös mitä pitää tehdä jos näkee tai kokee häirintää.

Kuuntele Tuan ja Paulan keskustelu! Lue alta lisää Aallosta ja häirintää vastaan tehtävästä työstä.

Paras hetki päivässä osa 20: Häirintä. Mitä se on? Miksi sitä on?

Mikä on häirintää? Miten siihen tulee suhtautua? Miksi sitä on aina vaan vaikka siitä puhutuaan niin paljon? Kauppiksessa opiskeleva Tua Halen keskustelee opintopsykologi Paula Sjöblomin kanssa. He kertovat myös mitä pitää tehdä jos näkee tai kokee häirintää.

Kuuntele
Paras hetki päivässä -podcast
Student guide illustration, supporting your studies

Tukea häirintätilanteisiin

Opiskelija, oletko kohdannut häirintää tai epäasiallista kohtelua?

Opiskelijan tukipalvelut
Pink background with text "Ambassadors and AYY tackling harassment". OASIS logo in the left down corner. A photo of a woman writing on a whiteboard on the right side of the picture.

AYY ja hyvinvointilähettiläät yhteistyössä: miten häirintä taklataan?

Hyvinvointilähettiläät OASIS-hankkeesta ovat keväästä alkaen tehneet yhteistyötä Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan, AYY:n, kanssa liittyen siihen, miten häirintää torjutaan Aallossa.

Paras hetki päivässä -psykologipodcast 2021

Paras hetki päivässä -podcastit

Paras hetki päivässä on Aallon opinto- ja uraohjauspsykologien podcast, jossa psykologit ja heidän vieraansa keskustelevat asiantuntevasti ja rennosti aaltolaisten – ja muidenkin – hyvinvointiasioista.

Podcastit

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Tutkimuslaitteistoa ja muovihansikkaisiin puetut kädet.
Mediatiedotteet Julkaistu:

Uudenlainen menetelmä soluviljelyyn antaa tietoa syövän biomekaniikasta

Tutkijoiden kehittämän uuden teknologian avulla voidaan havainnoida solutason mekaniikkaa soluviljelmissä.