Hakuaika Aalto-yliopiston maisteriohjelmiin 15.12.2016–25.1.2017

Aalto-yliopiston kauppatieteellisen, taiteiden ja tekniikan alan maisteriohjelmat tarjoavat hyvät lähtökohdat huippu-uralle.
Irena Bakić, Kemian tekniikan korkeakoulun alumni. Kuva: Aalto-yliopisto/Aki-Pekka Sinikoski

Hakuaika Aalto-yliopiston maisteriohjelmiin alkaa torstaina 15.12.2016. Vuonna 2017 tarjolla on 77 hakukohdetta kauppatieteen, taiteen ja tekniikan aloilla. Valtaosa maisterihaun hakukohteista on englanninkielisiä. Hakuaika päättyy 25.1.2017 kello 15.00. Hakukohteista ja hakemisesta voi lukea lisää Studies-sivuilla. (aalto.fi/studies)

Lisätietoa hakemisesta sekä [email protected].

Suomessa on otettu käyttöön lukuvuosimaksut muille kuin Euroopan unionin (EU) tai Euroopan talousalueen (ETA) jäsenmaiden tai Sveitsin kansalaisille. Lukuvuosimaksut koskevat opiskelijoita, jotka aloittavat englanninkieliset opinnot kandidaatti- ja maisterikoulutuksissa syksystä 2017 alkaen. Aalto-yliopiston englanninkielisissä maisteritutkintoon johtavissa ohjelmissa lukuvuosimaksu on 15 000 euroa lukuvuodessa. Aalto-yliopistolla on apurahaohjelma maksuvelvollisten opiskelijoiden tukemiseksi. Lisätietoa löytyy verkkosivulta Lukuvuosimaksut ja apurahat.

Kansainvälisissä yhteistyöohjelmissa on erilliset hakuajat ja hakumenettelyt. Lisätietoa kansainvälisiin yhteistyöohjelmiin hakemisesta löytyy verkkosivulta Kansainväliset yhteistutkinto-ohjelmat.

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Syksyinen kampusalue

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.