Harald Herlin -oppimiskeskuksessa tehtiin kävijäennätys

Kävijöitä Oppimiskeskuksessa oli viime vuonna 381 710. Kokonaiskasvu edelliseen vuoteen (306 870) oli 24 %.
Harald Herlin Learning Centre, 2018. Photo: Tarja Paalanen

Palvelupisteessämme oli vuoden aikana 19 488 palvelutapahtumaa, eli n. 6,4 % taloon tulleista asiakkaista sai henkilökohtaista palvelua.

Harald Herlin -oppimiskeskuksessa järjestettiin myös lukuisia näyttelyitä, joista löydät tiedot yliopiston yhteisestä näyttelyarkistosta: https://www.aalto.fi/fi/nayttelyt

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa