Markkinoinnin laitos
Markkinoinnin laitos on menestyksekäs ja dynaaminen yhteisö opiskelijoita, opettajia ja tutkijoita, joiden kunnianhimoisuus näkyy tutkimusprojekteissa ja hankkeiden verkostoissa.
Apulaisprofessori Henri Weijo on kutsuttu Journal of Consumer Research -lehden (JCR) toimitusneuvoston jäseneksi tammikuusta 2021 lähtien. JCR on kuluttajatutkimuksen alan johtava tieteellinen julkaisu. Se on myös FT50-julkaisu eli yksi 50:stä Financial Timesin listaamista parhaista kauppatieteiden alan tieteellisistä lehdistä.
Journal of Consumer Research kattaa laajasti kuluttajakäyttäytymisen alan tutkimuksen, kuten psykologian, markkinoinnin, sosiologian, taloustieteen, antropologian ja viestinnän.
“Kutsu näin merkittävän lehden toimituskuntaan on suuri kunnia ja tärkeä mahdollisuus sekä minulle henkilökohtaisesti että markkinoinnin laitokselle. Otan haasteen innolla vastaan”, Henri Weijo sanoo.
Henri Weijon tutkimus keskittyy kuluttajakäyttäytymiseen. Tällä hetkellä häntä kiinnostaa erityisesti kuluttajien luovuus.
Lisätietoja:
Apulaisprofessori Henri Weijo
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu, markkinoinnin laitos
[email protected]
050 400 1389
Markkinoinnin laitos on menestyksekäs ja dynaaminen yhteisö opiskelijoita, opettajia ja tutkijoita, joiden kunnianhimoisuus näkyy tutkimusprojekteissa ja hankkeiden verkostoissa.