International Student Barometer: palautetta kansainvälisiltä opiskelijoilta kerätään marras-joulukuussa

Aalto-yliopistossa toteutetaan kansainvälisille opiskelijoille suunnattu International Student Barometer (ISB) -kysely. Kysely on auki 24. marraskuuta – 19. joulukuuta 2022, ja kutsu kyselyyn lähetetään kansainvälisille opiskelijoille sähköpostitse.
Students studying in a study room. Photo by Unto Rautio.

ISB-kyselyn tarkoituksena on mitata monipuolisesti opiskelijoiden tyytyväisyyttä, odotuksia ja kokemuksia, ja hyödyntää saatua palautetta palveluiden parantamiseksi. Edellisen kyselyn jälkeen (v. 2017) Aallossa on mm. kehitetty kansainvälisten opiskelijoiden orientaatiota ja urapalveluita.

Voit lukea tarkemmin ISB-kyselystä aalto.fi:stä (sivu englanniksi)

Marjo Kettunen
Nimitykset Julkaistu:

Marjo Kettunen Perustieteiden korkeakoulun kehityspäälliköksi

Marjo Kettunen on valittu Perustieteiden korkeakoulun (SCI) kehityspäälliköksi. Hän siirtyy tehtävään Kemian tekniikan korkeakoulusta, jossa hän on toiminut kehityspäällikkönä keväästä 2018 alkaen.
Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi marraskuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi orientaatiopäiville!
Aalto-yliopiston kampus syksyllä
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat saaneensa hyvät eväät työelämään

Aalto-yliopistosta valmistuneet kokevat tutkintoaan arvostettavan työmarkkinoilla.
Kolme nuorta henkilöä seisoo keskustelemassa Unitech International -tapahtumassa.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto liittyi UNITECH International -verkostoon

Opiskelijoille haku UNITECH-ohjelmaan avautuu 15.10.