Johtamisen maisteritasoinen sivuaine kesällä

Johtamisen maisteritasoinen sivuaine on mahdollista suorittaa opiskelemalla hyvin intensiivisesti etenkin alkukesällä

Management and International Business - aineen maisteritasoinen sivuaine koostuu yhdestä pakollisesta kurssista ja kolmesta valinnaisesta kurssista. Kesällä on tarjolla juuri tämän verran opintoja intensiivisellä aikataululla.

Huomaathan, että kyseessä ovat maisteritasoiset kurssit Johtamisesta, joten aiempaa korkeakoulutasolla hankittua osaamista on hyvä olla taustalla, kun lähdet opiskelemaan kokonaisuutta. Kokonaisuuden pakollinen kurssi on aineen teemoihin johdatteleva kirjatentti, jonka aineiston hyvä omaksuminen antaa sopivan alkuvauhdin muiden kurssien suorittamiselle.

Kesän kurssikuvaukset:

Pakollinen kurssi (6 op):

Mahdolliset valinnaiset kurssit kesällä (18 op)

Kokonaisuuden opetuskieli on englanti. Tässä Management and International Business - aineen kuvaus sivuainekokonaisuudesta:

The aim of the minor in Management and International Business is to focus on working and interacting with diverse people in the various contexts of the global economy, and it offers competences that enable graduates to respond to strategic and organizational challenges in a creative, responsible and interdisciplinary manner.

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Syksyinen kampusalue

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.