Kansainvälinen CEMS-ohjelma avaa uusia mahdollisuuksia - hakuaika lähestyy!

CEMS Global Alliance -verkoston jäsenyys avaa Aallon opiskelijoille mahdollisuuden hakea suorittamaan kansainvälisesti tunnetun ja korkealle arvostetun markkinoiden kansainvälisimmän vuoden mittaisen CEMS Master in International Management -maisteriohjelman.

Aalto-yliopiston opiskelijana voit hakea CEMS MIM -ohjelmaan kahta eri väylää pitkin. Voit suorittaa CEMS MIM-ohjelman minkä tahansa Aallon maisteriohjelman ohessa (Add-on CEMS MIM), tai hakea maisterihaussa Global Management -maisteriohjelmaan, johon CEMS MIM -opinnot on sisällytetty lähes kokonaisuudessaan.

Hakuaika Add-on CEMS MIM -ohjelmaan: 15. marraskuuta - 15. joulukuuta, 2023.

Hakuaika Global Management (sis. CEMS MIM) -maisteriohjelmaan: 30. marraskuuta, 2023 - 2. tammikuuta, 2024
CEMS students standing to form the shape of CEMS logo photographed from above.
CEMS Student Board meeting in Singapore 2023.

CEMS MIM -ohjelmaan kuuluu  laaja yritysprojekti CEMS-yrityspartnereiden kanssa, käytännönläheisiä Skills Seminaareja, laaja joukko valinnaisia CEMS-kursseja sekä harjoittelujakso ulkomailla. Vuoden kestävistä CEMS-opinnoista noin puolet suoritetaan vaihtolukukauden aikana jossain toisessa 33 arvostetusta CEMS-koulusta. Lisäksi CEMS-opiskelijoilla on lähes rajoittamaton määrä mahdollisuuksia verkostoitua ja tutustua mm. yli 80 CEMSin kumppaniyritykseen ja -järjestöön sekä yli 20.000 CEMS-alumniin ympäri maailman. Lisätietoja: https://www.aalto.fi/en/other-studies/cems.

Osallistu ohjelmien hakuinfoihin verkossa:

21. marraskuuta klo 12:00 - Hakuinfo: Add-on CEMS MIM
5. joulukuuta klo 12:00 - Hakuinfo:  Global Management -maisteriohjelma

Ilmoittaudu hakuinfoihin täällä: https://q.surveypal.com/Info-about-CEMS-MIM-at-Aalto_Fall-2023/

Kysymyksiä? Ota yhteyttä: [email protected]

CEMS MIM -mahdollisuudet Aallossa

CEMS Graduation 2018_Photo: CEMS official

CEMS MIM in Aalto University

CEMS MIM in yksi maailman arvostetuimmista kansainvälisen johtamisen maisteriohjelmista. CEMS on maailmanlaajuinen kauppakorkeakoulujen, yritysten ja kansalaisjärjestöjen muodostama yhteenliittymä, jonka tavoitteena on kouluttaa opiskelijoista vastuullisia johtajia ja päätöksentekijöitä kansainvälisille markkinoille. CEMS MIM tarjotaan Aallossa Add-on -ohjelmana ja osana Global Management -maisteriohjelmaa. Molemmat ohjelmarakenteet sisältävät kansainvälisen vaihdon jossain toisessa CEMS-koulussa.

Opiskelu Aallossa
CEMS Club Helsinki board Fall 2019

Add-on CEMS MIM for Aalto students

CEMS Master's in International Management (MIM) includes CEMS courses, an extensive business project, an exchange semester at another CEMS university, an international internship, and seminars familiarising the students with skills required in working life.

Aalto students can apply to complete the CEMS MIM programme (66 ECTS) in parallel with their regular Aalto MSc studies during one academic year.

Opiskelu Aallossa
Student guide illustration, master's programmes

Globaalin johtamisen maisteriohjelma

Programme page for students

Ohjelmat

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.