Kansainvälinen opiskelijapalaute: Aalto paras paikka opiskella ICT-alan yrittäjäksi!

Kansainvälisestä EIT ICT Labs maisterikoulusta valmistuneet ensimmäiset opiskelijat kehuvat Aalto-yliopistoa yrittäjyyteen kannustamisesta

Kansainvälisestä EIT ICT Labs maisterikoulusta valmistuneet ensimmäiset opiskelijat kehuvat Aalto-yliopistoa. Erityistä kiitosta Aalto-yliopisto saa yrittäjyyteen kannustamisesta ja siihen liittyvistä kursseista. EIT ICT Labs maisterikoulu käynnistyi syksyllä 2012; nyt siinä on mukana 20 yliopistoa yhdeksästä Euroopan maasta. Opiskelija voi valita kahdeksasta ICT-pääaineesta, esimerkiksi Cloud Computing and Services, Service Design and Engineering tai Digital Media Technology. Sivuaineena kaikki suorittavat innovaatio- ja yrittäjyysopintoja ja toinen vuosi kahden vuoden ohjelmasta suoritetaan ulkomailla jossain toisessa verkoston yliopistossa. Opiskelu on ilmaista ja sitä tuetaan stipendein. Ohjelmassa opiskelee tällä hetkellä noin 450 opiskelijaa, joista Aallossa noin 100.

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Syksyinen kampusalue

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.