Katja Vuorialho Perustieteiden korkeakoulun henkilöstöpäälliköksi

Vuorialho aloittaa tehtävässään 18. toukokuuta.
Katja Vuorialho

Perustieteiden korkeakoulun dekaani on nimittänyt OTM Katja Vuorialhon koulun HR-päälliköksi 18.5.2022 alkaen.

HR-päällikkö raportoi dekaanille ja matriisissa yliopiston henkilöstöjohtajalle. Dekaani Jouko Lampinen iloitsee Vuorialhon liittymisestä koulun henkilöstöön:

”Katja tuo tiimiin monipuolisen työkokemuksensa ja vahvaa osaamista HR:stä, coachingista ja organisaation kehittämisestä. Hänen innostuksensa tulee edistämään koulun työilmapiiriä ja henkilöstöön liittyviä käytäntöjä.”

Vuorialho on työskennellyt henkilöstöjohdon tehtävissä useissa yrityksissä (Accountor, UPM, Sanoma). Hän on myös työskennellyt konsulttina ja yrittäjänä sekä useita vuosia juristin tehtävissä.

“Olen erittäin iloinen, innostunut ja etuoikeutettu päästessäni työskentelemään SCI:ssä ja Aallossa. Arvostan mahdollisuutta tehdä töitä suuremman päämäärän – tutkimuksen, koulutuksen ja kestävän tulevaisuuden – eteen. Odotan innolla, että pääsemme jatkamaan ja keittämään SCI HR tiimin hyvää työtä."

Jouko Lampinen haluaa lämpimästi kiittää Vuorialhon edeltäjää Sanna Kokkoa hänen korvaamattomasta panoksestaan koulun ilmapiiriin ja menestykseen viimeisen kahdeksan vuoden ajalta ja toivottaa hänelle menestystä uusiin haasteisiin.

Iiro Harjunkoski
Nimitykset Julkaistu:

Iiro Harjunkoski on nimitetty professoriksi kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle

Iiro Harjunkoski on nimitetty Aalto-yliopiston kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle vakituiseen professorin tehtävään 1.9.2024 alkaen. Professuurin ala on prosessisysteemitekniikka.
Sushant Passi, kuva: George Atanassov
Yhteistyö Julkaistu:

Sushant Passi: Tulevaisuudessa ihmisten välinen vuorovaikutus on ylellisyyttä

"Vuonna 2050 tulemme todennäköisesti edistämään ihmisten välistä vuorovaikutusta. Se on tällä hetkellä ehkä hieman syrjässä kaikesta, mutta se on korvaamatonta."
Sesilja
Nimitykset Julkaistu:

Sesilja Aranko on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle

FT Sesilja Aranko on nimitetty Aalto-yliopiston Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle tenure track -urapolulle neljän vuoden (2. kausi) määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään 1.9.2024 alkaen. Professuurin ala on Solutekniikka.
Ravintola MOO – Middle of Otaniemi
Kampus Julkaistu:

Uusi ravintola MOO – Middle of Otaniemi on avautunut Marsiossa

Marsioon on avaunut uusi ravintola MOO – Middle of Otaniemi, joka tarjoaa herkullista ja vastuullisesti valmistettua ruokaa aina aamupuurosta myöhäisen iltapäivän kahvihetkiin.