Kauppakorkeakoulu Otaniemessä osoitteeseen Maarintie 13

Aalto-yliopisto päätti huhtikuussa 2016 tuoda Kauppakorkeakoulun Otaniemeen. Rakennettavan rakennuksen sijaintipaikaksi vahvistettiin Maarintie.
Kartta Kauppakorkeakoulun sijainnista Otaniemessä.

Aalto-yliopiston hallitus päätti huhtikuussa 2016 tuoda Kauppakorkeakoulun Otaniemeen ja tämän päätöksen myötä hallitus päätti nyt rakennettavan rakennuksen sijaintipaikaksi Maarintie 13:n.

Rakennus vahvistaa Kauppakorkeakoulun identiteettiä, vahvaa brändiä ja asemaa kansainvälisesti johtavien kauppakorkeakoulujen joukossa. Lisäksi hallitus päätti varata mahdollisuuden rakentaa rakennukseen lisäkerroksen tulevaisuuden laajennustarpeita varten.

Otaniementien pohjoispään nimi muuttuu virallisesti Maarintieksi viikolla 25.

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!