Kesän 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Löydät nyt kurssivalikostamme kesäkauden kurssit, joiden ilmoittautuminen alkaa maaliskuussa tai toukokuussa.
Flowers
Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen

Avoimen yliopiston kesän 2024 kurssitarjonta on nyt pääosin julkaistu. Alkukesän kurssien ilmoittautuminen alkaa 25.3. kun taas loppukesän kurssien ilmoittautuminen avautuu 22.5.

Ilmoittautumisen alkaessa löydät tuttuun tapaan ilmoittautumislinkin kurssikuvauksesta. Kurssimaksun maksaminen ja ilmoittautuminen kurssille tapahtuu linkin kautta.

Aallon läsnäoleville tutkinto-opiskelijoille tarjotaan kesäkaudella (touko-elokuu) muutamille avoimen yliopiston kursseille maksuttomia paikkoja. Paikkamäärät näkyvät Sisussa, ja maksuttomille paikoille ilmoittaudutaan samoin kuin muillekin tutkintopuolen kursseille.

Mikäli kurssilla ei ole ilmaisia paikkoja tutkinto-opiskelijoille, voit ilmoittautua Avoimen yliopiston opiskelijana maksamalla kurssimaksun.

Tutustu kurssivalikoimaan ja lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet:

Tutustu kurssivalikoimaan
Lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet
Kesäopetus tutkinto-opiskelijoille

Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Two students fly a kite. Photo: Aleksi Poutanen
Opinnot Julkaistu:

Miten valmistaa opiskelijoita ammattilaisiksi epävarmassa tulevaisuudessa?

Valmistuneet tarvitsevat monenlaisia taitoja tulevaisuuden työelämässä.
Henri Hentilä, Henrik Kahanpää & Alec Wright.
Palkinnot ja tunnustukset, Opinnot Julkaistu:

Mikä on parasta tohtoriopinnoissa? Palkitut sähkötekniikan tohtorit kertovat

Elli Leppänen, Henri Hentilä, Henrik Kahanpää ja Alec Wright palkittiin erinomaisista väitöskirjoista.
voikukkia nurmikolla
Opinnot Julkaistu:

Kauppatieteen avoimen väylän valintaperusteet vuodelle 2025

Kauppatieteen avoimen väylän valintaperusteet vuodelle 2025 on päivitetty väylän ohjesivuille (aalto.fi).