Lukuvuosi-ilmoittautuminen lukuvuodelle 2023 – 2024

Lukuvuoden 2023 – 2024 varsinainen ilmoittautumisaika on 2.5. – 1.9.2023.

Kaikkien tutkintoa Aalto-yliopistossa opiskelevien on tehtävä lukuvuosi-ilmoittautuminen jokaiseen opiskeluoikeuteen erikseen. Yksityiskohtaiset lukuvuosi-ilmoittautumisohjeet ovat saatavilla Opiskelijan oppaassa (aalto.fi).

Läsnäolevaksi ilmoittautuneen perustutkinto-opiskelijan tulee maksaa korkeakouluopiskelijan terveydenhoitomaksu Kelalle. Maksu täytyy maksaa oma-aloitteisesti lukukausittain: https://www.kela.fi/nain-maksat-korkeakouluopiskelijan-terveydenhoitomaksun

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.