Maarintie avattiin liikenteelle viikolla 31

Raide-Jokerin kiskotöiden vauhdikkaan etenemisen myötä avattiin Maarintie sekä Tietotie ja Konemiehentie taas moottoriajoneuvoliikenteelle viikolla 31.
Raide-Jokeri

Raide-Jokerin kiskotöiden vauhdikkaan etenemisen myötä avattiin Maarintie sekä Tietotie ja Konemiehentie taas moottoriajoneuvoliikenteelle viikolla 31. Tien asfaltointi ja reunakivityöt ovat loppusuoralla. Maarintien linjaus on hieman muuttunut aiemmasta.

Tämän lisäksi Ainonaukio suljettiin moottoriajoneuvoliikenteeltä tiistaina 28.7. Otakaari pysyy kuitenkin avoinna liikenteelle, jolloin kulku yliopiston rakennuksiin onnistuu.

Kuva: Raide-Jokeri

Jalankulku ja pyöräily
Jalankulun ja pyöräilyn yhteys on käytössä Maarintiellä.

Moottoriajoneuvot
Moottoriajoneuvojen läpikulku Maarintiellä avatiin viikolla 31.  Tietotien ja Tekniikantien risteysalue avattiin samalla liikenteelle. Maarintien Ainonaukion ouus poistui moottoriajoneuvoliikenteen käytöstä 28.7. alkaen.

Joukkoliikenne ja pysäkit
Linja 108N siirtyy kulkemaan Puumiehenkujan kautta 27.7.2020 alkaen. Linjan pysäkkeihin ei tule muutosta.

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.