Maxon Cinema 4D ja ZBrush: EULA-muutokset

Education-lisenssit ovat vain opetus- tai oppimistarkoituksiin. Ei tutkimus-, kaupallisiin, ammatillisiin tai muihin voittoa tavoitteleviin tarkoituksiin.
Legal use of software
Kuva ohjelmistosovellusten logoista, jotka osoittavat ohjelmiston ympärillä pyöriviä lakeja.

Marraskuusta 2023 alkaen Maxonin loppukäyttäjän käyttöoikeussopimukseen (eli " End User License Agreement" - EULA) sovelletaan seuraavia muutoksia:

Aalto Education-lisenssi: vain opetustarkoituksiin, ei suoraan tai välillisesti tutkimus-, kaupallisiin, ammatillisiin tai muihin voittoa tavoitteleviin tarkoituksiin.

Henkilökohtainen Education-lisenssi: vain henkilökohtaisiin oppimistarkoituksiin, ei opetukseen eikä suoraan tai välillisesti tutkimus-, kaupallisiin, ammatillisiin tai muihin voittoa tavoitteleviin tarkoituksiin.

Lue koko EULA täältä (englanniksi)

Tietoja ohjelmien käyttöoikeuksista kaupallisissa projekteissa

Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!
Anne Sunikka, Anton Sigfrids and Pekka Marttinen
Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 kokosivat yhteen avoimuuden asiantuntijoita ympäri Suomen

Yli 90 osallistujaa paikan päällä ja 90 osallistujaa Zoomissa kuunteli esityksiä tekoälystä, lakiaiheista ja datan hallinnasta sekä avoimen tieteen ajankohtaisista asioista Suomessa. Tilaisuuden järjestivät yhteistyössä Aalto-yliopisto, VTT ja avoimen tieteen koordinaatio.