Miltä kampus näyttää tänään ja viiden vuoden kuluttua?

Syksyn 2022 I love campus –kierrokset tarjoavat Aalto-yhteisölle mahdollisuuden tutustua yliopiston julkisen taiteen kokoelmiin, Designs for a Cooler Planet -näyttelyyn, Space 21:n projekteihin sekä Opiskelijakulttuurimuseoon. 13.10.2022 vietettävä ACRE-päivä antaa mahdollisuuden tutustua ACREn toimintaan.
A dirtroad on campus going through the woods. Trees are in autumnal colours. I love campus logo badge in the upper right corner.
Kuva: Aalto-yliopisto / Anni Kääriä

I love campus –kierrokset ja ACRE-päivä tarjoavat Aallon opiskelijoille ja henkilöstölle erilaisia näkökulmia yliopiston toimintaan syksyllä 2022. Miltä Otaniemen kampus tuntuu tänään? Ja miltä kampus näyttää viiden vuoden kuluttua?

Aalto-yliopistokiinteistöt Oy eli ACRE esittäytyy ACRE-päivässä 13.10. kampuksen yhteisölle. Päivän aikana kuulet lisää kampuksen kehittymisestä, tulevaisuuden visioista ja kestävästä kehityksestä. Keskustele ACRElaisten kanssa, tutustu toimitiloihin Raksalla eli Rakentajanaukiolla, nauti virvokkeista ja osallistu hauskaan ACRE-tietovisaan.

Tutustu ja ihastu Otaniemen kampukseen!

Kampuksen tarjontaa esittelevät I love campus –kierrokset kutsuvat mukaan ihastumaan kampukseen. Kierroksilla tutustutaan Aallon julkisen taiteeseen, prosenttitaiteen merkitykseen yliopistossa, Space 21 –projektitiloihin, Designs For a Cooler Planet -näyttelyn upeaan kokoelmaan sekä legendaarisen Opiskelijakulttuurimuseon kiehtovaan näyttelykokoelmaan.

Ilmoittaudu mukaan tai ota kollega, tiimi tai opiskelukaveri mukaan ja lähde kierrokselle. Tervetuloa ihastumaan kampukseen!

Voit myös ehdottaa uusia I love campus -kierroskohteita lähettämällä viestin [email protected]

ACRE-päivä 13.10.2022

Tervetuloa tutustumaan ACREn toimintaan, kuulemaan kampuksen kehittymisestä, tulevaisuuden visioista ja kestävästä kehityksestä sekä nauttimaan hyvistä virvokkeista.

Tule ja tutustu kampuksen tekijöihin
ACRE Day

I love campus

On aika juhlistaa yhdessäoloa!

Osallistu tapahtumiin ja kyselyyn!
Students celebrating Aalto Day One outside in overalls, with confetti flying.

I love campus -kierrokset

Tapahtumia

Doctoral hat floating above a speaker's podium with a microphone

Väitös sähköverkkojen ja suurjännitetekniikan alalta, DI Verner Püvi

Väitöskirjassa tutkitaan, kuinka paljon aurinkopaneeleita voidaan liittää pienjännitejakeluverkkoihin.
The figure shows an artificial material used for verifying the function of a ray tracing model (RTM).

Väitös mittaustekniikan alalta, DI Robin Aschan

Investigations and Applications of Angle-Resolved Measurements of Spectral Reflectance and Transmittance (väitöskirjan nimi)
Artistic interpretation of the thesis content: A mobile robot, resembling a vacuum cleaner robot, is moving through a flat.

Väitös akustiikan ja äänenkäsittelytekniikan alalta, M.Sc. Georg Götz

Tässä väitöskirjassa ehdotetaan mitattuun dataan perustuvaa tekniikkaa joka soveltaa sekä fysikaalista mallintamista, että dataohjattuja menetelmiä.
Doctoral hat floating above a speaker's podium with a microphone

Väitös teknillisen fysiikan alalta, M.Sc. Timm Mörstedt

Fast Qubit Control with a Quantum-Circuit Refrigerator (väitöskirjan nimi)

Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.