Muutamme lokakuun aikana Arabiasta, Arkkitehtuurin laitokselta ja Oppimiskeskus betasta Oppimiskeskukseen

Arabian kampuskirjasto suljetaan pe 30.9., Arkkitehtuurin kirjasto pe 7.10. ja Oppimiskeskus beta to 20.10.

Muutto aiheuttaa valitettavasti viiveitä ja katkoksia kirjaston palveluissa.
Teemme parhaamme, että muutosta olisi mahdollisimman vähän haittaa ja että loppuvuodesta palvelumme olisivat saatavilla entistäkin parempina.

Tervetuloa Oppimiskeskukseen (Otaniementie 9) maanantaista 31.10. alkaen!
Aukioloajat:
- Oppimiskeskus on kokonaan avoinna palveluaikoina ma-to 9−20, pe 9−18, la 10−15.
- Ensimmäisen kerroksen Tori ja alin kerros K ovat avoinna joka päivä klo 7−24,
24/7-tila on aina avoinna.
- Palveluaikojen ulkopuolella sisään pääsevät ainoastaan Aalto-yliopiston opiskelijat ja henkilökunta kulkukortilla.

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!