Muutoksentekijät kehittämässä suomalaista yhteiskuntaa

Aikajana kertoo henkilöistä, tapahtumista tai innovaatioista, joilla on ollut suuri vaikutus suomalaiseen yhteiskuntaan ja talouteen.
capture_screen_700x400_fi_fi.jpg

Tarinat kerrotaan sanoin ja kuvin. Ne liittyvät eri tavoin Aalto-yliopistoon tai sen edeltäjiin ja ulottuvat 1800-luvulta tulevaisuuteen. Aikajanalla julkaistaan myös videoita. Ensimmäisessä kerrotaan professori Gustaf Kompasta, joka toimi kemian opettajana ja tutkijana lähes viidenkymmenen vuoden ajan.

Ehdota tarinaa

Pyydämme sinun panostasi Aallon tarinaan. Tutustu Muutoksentekijöihin (gamechangers.aalto.fi) ja lähetä sivulla olevan ehdota-painikkeen kautta oma tarinasi Aallon menneisyydestä tai sen tulevaisuudesta. Samalla tavalla voit lähettää muiston, joka liittyy suoraan jo julkaistuun tapahtumaan.

Muutoksentekijät-sovellusta kehitetään jatkuvasti, muun muassa mobiililaitteille sopivaksi. Aikajanasta on myös fyysinen versio ja se on nähtävissä yliopiston Kandidaattikeskuksessa, Otakaari 1, Espoo.

Muutoksentekijät on yksi Aalto-yliopiston noin kahdestakymmenestä Suomi 100 -hankkeesta (aalto.fi/suomi100).

#suomi100  #aalto

Lisätietoja:

Tatu Pohjola
projektipäällikkö, Suomi 100
Aalto-yliopisto, viestintä
p. 050 576 0125, [email protected]

Kuva wellbeing weekin logosta jossa keltaisia kuvioita

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Wellbeing Week 2024 tapahtumiin

Viikon aikana paljon tapahtumia hyvinvointisi tueksi.
Kolme iloista opiskelijaa istuu portailla ja yksi opiskelija näyttää läppäriltään jotain muille.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Muuttuva työ ohjaa organisaatioita panostamaan jatkuvaan oppimiseen ja kestävyysajatteluun

Organisaatioilla on vastuu varmistaa, että työntekijöillä on tarvittavat taidot ja mahdollisuudet oppia uutta.
kuva Simo Routarinteestä värikkäällä taustalla
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Arvostava kohtaaminen – tule mukaan vuorovaikutteiseen ryhmävalmennukseen

Kaikille aaltolaisille avoin, täysin uudenlainen valmennus käynnistyy 7.10. Osallistujana saat työkaluja arvostavaan ja rakentavaan kohtaamiseen niin työssäsi kuin opiskelussasi.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisön ilmaiseen liikuntatapahtumaan. Tänä vuonna uutuutena viiden kilometrin kävely Aalto Walk!