Opiskelukykysi ja -hyvinvointisi tueksi, kesä 2024

Hei opiskelija! Aallossa on tarjolla opiskeluhyvinvointia tukevaa itseopiskelumateriaalia ja ohjausta kesän aikana. Myös YTHS palvelee opiskelijoita kesällä.
Ryhmätilanne

Aallon ohjauksen ja tuen pääsivu

Tälle sivulle on koottu tietoa palveluista, henkilöistä ja materiaaleista, jotka tukevat opintojen suunnitteluasi, opiskeluhyvinvointiasi ja urapohdintojasi.

Starting Point of Wellbeingin toiminta kesällä

Ajanvaraukseton ohjaus kesätauolla 2.9. saakka. Kesätauon aikana voit olla suoraan yhteydessä Starting Point of Wellbeing -toimijoihin. Yhteystiedot löytyvät SPW:n kotisivulta.

YTHS:n palveluajat kesällä

YTHS palvelee korkeakouluopiskelijoita läpi kesän. Kesäkauden palvelutarjonta on mitoitettu kesäajan arvioidulle vähäisemmälle kysynnälle.

Hyvinvointia tukevia kursseja tarjolla kesän aikana

Mietitkö opintoja kesän ajalle? Tsekkaa nämä hyvinvointiasi tukevat, opintopisteelliset kurssit, joita voit suorittaa omaan tahtiin. Tutustu myös verkkomateriaaleihin ja muihin kursseihin.

Personal Impact -kurssitarjonta 2024-2025

Personal Impact kokoaa yhteen Aallossa jo opetettavia, opintopisteellisiä kursseja esimerkiksi itsensä johtamisesta, arvoista, merkityksellisyydestä ja hyvinvoinnista. Katso lista tarjolla olevista opinnoista.

Ohjatut ryhmät, työpajat ja verkkomateriaalit opiskelukyvyn tueksi

Täältä löydät ryhmät, työpajat ja verkkomateriaalit hyvinvoinnin, opiskelukyvyn ja jaksamisen tueksi.

Opintopsykologien Paras hetki päivässä -podcast

Paras hetki päivässä on Aallon opiskelijapalveluiden psykologiryhmän podcast, jossa psykologit ja heidän vieraansa keskustelevat asiantuntevasti aaltolaisten – ja muidenkin – hyvinvointiasioista.

Treenaa UniSportin Kesäkortilla etuhintaan!

UniSportilla on käynnissä Kesäkortti-kampanja, jolla voi treenata kesä-heinäkuun ajan edulliseen hintaan. Kesäkortilla voit osallistua kausikorttipalveluihin kaikissa UniSportin liikuntakeskuksissa. Lisäksi online-tunnit mahdollistavat joustavan treenaamisen vaikkapa mökkilaiturilta käsin! Kesäkortti on voimassa 1.6.–31.7.2024 ja voit ostaa sen 15.5. alkaen. Katso myös UniSportin koko kesän tuntitarjonta täältä

Tilaa Nyyti ry:n uutiskirje

Haluatko säännöllisesti luotettavaa tietoa hyvinvointisi tueksi? Tilaa Nyyti ry uutiskirje. Viimeisimmässä uutiskirjeessä tietoa mm. siitä, miten yksinäisyyden tai oppimisen vaikeuksien kanssa pääsee eteenpäin.

HILMA-verkoston opetus syksyllä 2024

Hilma järjestää sukupuolentutkimuksen verkkokursseja perustutkintoaan suorittaville yliopisto-opiskelijoille. Katso syksyn opetustarjonta linkin takaa.

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.