Osa Konemiehentiestä suljetaan - liikennejärjestelyt muuttuvat

Tammikuun loppupuolella osa Konemiehentiestä sekä Sähkömiehentien toinen ajokaista suljetaan. ST1:n työmaata Sähkömiehentien alkupäästä ollaan parhaillaan purkamassa.
Konemiehentie liikennejärjestelyt

Konemiehentie suljetaan välillä Puumiehenkuja - Sähkömiehentie tammikuun loppupuolelta alkaen. Ensin ST1:n työmaa puretaan Sähkömiehentien alusta ja aiemmin sen vuoksi suljettu kulkuyhteys palautuu. Sähkömiehentiellä säilyy toistaiseksi yksi ajokaista vapaana.

Kulku Kehä I:n suunnasta Sähkömiehentielle ja esimerkiksi Terveystalolle kulkee jatkossa siis Konemiehentie - Puumiehenkuja - Otakaari - Sähkömiehentie.

Alueella tehdään HSY:n vesihuollon saneerausurakkaa, urakoitsijana Terrawise Oy. Työt sijoittuvat Konemiehentielle, Sähkömiehentielle, K-korttelin sisäpihalle ja alituksina Otakaaren läpi Sähkömiehentien kohdalta. Alustavan arvion mukaan urakka päättyy elokuussa 2021.

Lisätietoja antaa:
Joni Jokinen, työmaapäällikkö / Terrawise Oy, p. 044 199366

Kartta K-korttelista

Konemiehentie välillä Puumiehenkuja - Sähkömiehentie suljetaan tammikuussa 2021. Arvion mukaan liikenne palaa normaalijärjestelyihin elokuussa 2021.

Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.