Osa Maarintiestä suljetaan moottoriajoneuvoliikenteeltä lokakuussa

Raide-Jokeria rakennetaan kiinteistönne lähellä Maarintiellä sekä Konemiehentien ja Tietotien risteysalueella. Maarintiellä on tehty kesäkuun 2019 alusta asti valmistelevina töinä stabilointia, ja muita Raide-Jokeriin liittyviä töitä.
Otaniemi ilmakuva
Raide-Jokeri tiedotekartta

Moottoriajoneuvojen läpikulku Maarintien itäosassa suljetaan lokakuun puolen välin jälkeen. Maarintien sulkemisen myötä henkilöautoliikenne siirtyy pääasiassa Tekniikantielle ja Tietotielle. Tietotien ja Tekniikantien kohdalla on syytä varautua normaalia pidempiin matka-aikoihin etenkin aamu- ja iltapäiväruuhkan aikaan. Jalankulun ja pyöräilyn yhteys säilyy Maarintiellä koko rakentamisen ajan, mutta sen reitti vaihtelee kadun itäosassa työvaiheiden mukaan.

Konemiehentie on suljettu ajoneuvoliikenteeltä elokuun puolessa välissä. Osa Konemiehentien pysäköintialueesta on muutettu työalueeksi ja pysäköintipaikkoja poistettu käytöstä. Olemme rakentaneet Maarintiteltä väliaikaisen liittymän Konemiehentien pysäköintialueelle. Konemiehentiellä jalankulun ja pyöräilyn reitti säilyy käytössä rakentamisen aikana. Töiden edistyessä jalankulun ja pyöräilyn reitti kulkee Konemiehentien jommallakummalla puolella riippuen rakentamisen vaiheista

Päivittäinen työaika arkisin on klo 7.00–18.00 välillä. Klo 18–22 välillä ja viikonloppuna voidaan tehdä töitä, jotka eivät aiheuta erityistä melua, kuten tilapäisiä liikennejärjestelyjä.

Urakoitsijana toimii Raide-Jokeri-allianssi ja työmaan päivystyksestä vastaa Raide-Jokerin häiriöpäivystys,
klo 8–16 välillä, puh. 050 465 4969.

Voit myös tilata Raide-Jokerin kuukausittain ilmestyvän uutiskirjeen tai seurata heitä sosiaalisessa mediassa. Voit liittyä Raide-Jokerin kuukausikirjeen tilaajaksi täältä, Raide-Jokeri info

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.