Ostoskeskus A Blanciin avautuu uusi viihtyisä baari Otapas

Bar Otapas avautuu perjantaina 1.3. ostoskeskus A Blanciin. Rento uusi kohtaamispaikka on avoinna Iltapäivästä myöhään yöhön.
Bar Otapas

Otaniemen iltaelämä uudistuu, kun ostoskeskus A Blanciin avautuu perjantaina 1.3. uusi viihtyisä Bar Otapas. Iltapäivästä myöhään yöhön avoinna olevassa lounge-tyylisessä Bar Otapaksessa on tarjolla erittäin monipuolinen juomavalikoima. Myöhemmin maaliskuun aikana valikoima laajentuu herkullisilla tapas-annoksilla.

AVAJAISET PERJANTAINA 1.3. KLO 18 ALKAEN.
Tervetuloa tutustumaan avajaistarjouksiin!

Bar Otapas on avoinna joka päivä klo 14–02
Osoite: Otakaari 27, kauppakeskus A Blanc 1. kerros
Seuraa instagramissa: @otapas_bar

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!