Otaniemessä tehdään Raide-Jokerin ajojohdintöitä maaliskuussa

Raide-Jokerin radan rakentaminen Otaniemessä on pääosin valmiina ja työt ovat olleet talvitauolla. Maaliskuussa työt aloitetaan jälleen, kun ajojohdinasennukset alkavat välillä Maarintie-Otaniementie.
A machine fixing contact lines over tracks.

Tällä viikolla (vko 9) työt aloitetaan lumen auraamisella. Viikon 10 aikana aloitetaan ajojohdinasennukset, joihin kuuluu muun muassa orsien asennusta ja ajolankojen vetämistä. Töitä tehdään päivä- ja yövuorossa riippuen työvaiheesta. Kalusto liikkuu koko matkalla Maarintieltä Otaniementielle, radan läheisyydessä on hyvä noudattaa varovaisuutta, kun suuret koneet liikkuvat kiskoilla. Työt eivät aiheuta eritystä melua.

Ajojohdintyöt Otaniemessä jatkuvat arviolta viikolle 13 saakka.

Raide-Jokeri

Teksti: Raide Jokeri

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.