Otaparkki avattu Aalto-yliopiston henkilöstölle

Syyskuun 2024 alusta Otaparkki-pysäköintitalon kaksi ylintä kerrosta on avattu maksuttomaan käyttöön Aalto-yliopiston pysäköintiluvalla. Lisäksi pysäköintitalosta löytyy sähköautojen latauspisteitä ja runkolukittavia pyöräpysäköintipaikkoja. Huomioithan, että ajalla 9.9.-23.9.2024 ajo Otaparkkiin vain Maarintalon suunnasta.
Otaparkki pysäköintitalo

Otaparkki-pysäköintitalon kaksi ylintä kerrosta, eli 3A,3B, 4A ja 4B -tasot, on avattu Aalto-yliopiston henkilöstön käyttöön. Kyseisille tasoille voi pysäköidä maksutta Aalto-yliopiston pysäköintiluvalla. Alimmat 1A, 1B, 2A ja 2B -tasot säilyvät maksullisina pysäköintialueina.

Tasoilta 3A-4B löytyy yhteensä noin 80 pysäköintipaikkaa. Myös pysäköintitalon ensimmäisessä kerroksessa olevat sähköautojen latauspaikat ovat kaikkien, niin kampusvieraiden kuin aaltolaistenkin, käytössä. Latauspaikoilla pysäköinti on Aalto-yliopiston pysäköintiluvalla maksutonta lataamisen ajan, huomioithan kuitenkin 3 tunnin pysäköintirajoituksen latauspaikoilla. Lataushinnasto löytyy Plugit-sovelluksesta sekä täältä.

Otaparkki opastemaalaus

Pysäköintitalon eri kerrokset ja tasot on merkitty muun muassa ajoradoille sekä kerrosten hissiaulojen oviin. Pysäköinti tasoilla 3A-4B on maksutonta Aalto-yliopiston pysäköintitunnuksella.

Otaparkin kaksi alinta kerrosta säilyvät edelleen maksullisina pysäköintialueina, ja ne ovat tarkoitettu ensisijaisesti kampuksen vierailijoille sekä esimerkiksi opiskelijoille. Ajantasainen pysäköintihinnasto löytyy muun muassa EasyParkin ja Parkmanin sovelluksista. Ensimmäisessä kerroksessa on myös useita runkolukittavia polkupyöräpysäköintipaikkoja.

Otaparkki sijaitsee osoitteessa Sähkömiehentie 3, Maarintalon vieressä. Käytä Aalto-yliopiston pyöreää pysäköintilupaa pysäköidessäsi 3. tai 4. kerrokseen. Huomioithan, että ajalla 9.9.-23.9.2024 ajo Otaparkkiin vain Maarintalon suunnasta.

Renault Zoe electric vehicle

Autoilu ja pysäköinti Otaniemessä

Kulkureitit ja pysäköintipaikat Otaniemessä

Palvelut
Otaparkki

Sähkömiehentie 3

Toimipisteet
Otaparkki julkisivu

Otaparkki tarjoaa helpon pysäköintimahdollisuuden kampusvieraille

Pysäköintitalo Otaparkki sekä muut kampuksen maksulliset pysäköintipaikat tarjoavat pysäköintimahdollisuuden kampukselle saapuville vieraille.

URL kopioitu

Ulkokuva kampukselta, jossa joukko ihmisiä seisoo punatiilisen rakennuksen edessä.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopiston rahastojen sijoitustoiminnan tuotto 7,9% alkuvuonna

Yliopiston rahastoista suunnataan tänä vuonna 41 miljoonaa euroa tutkimukseen ja opetukseen.
Ylös vievät betoniset portaat, vasemmalla puolelle seinällä taideteos
Kampus, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Dean's Impact Award, School of Business
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Dekaani palkitsee Kauppakorkeakoulun opiskelijoita merkittävistä kestävyysteoista

Dean’s Impact Award -palkinnoilla halutaan osoittaa arvostusta esimerkiksi kestävän kehityksen tai Aallon arvojen mukaisen toiminnan edistämiselle.
Yellow post-it notes with different white symbols on them and a hand grabbing one of the notes.

Rekisteröidy avoimen tutkimuksen koulutuksiin – aiheina tekoäly, etiikka, datan visualisointi ja paljon muuta

Koulutustarjonnassa on paljon uusia aiheita. Rekisteröityminen syksylle 2024 on avattu.