Palkinto parhaasta opiskelijapaperista mikro- ja nanotekniikan laitokselle

Palkitun artikkelin tekijät ovat jatko-opiskelijat Yury Antonov ja Tero Tikka sekä tutkija Kari Stadius ja professori Jussi Ryynänen.

Jatko-opiskelijat Yury Antonov ja Tero Tikka mikro- ja nanotekniikan laitokselta ovat saaneet parhaan opiskelija-artikkeli palkinnon ECCTD2015 -konferenssissa Trondheimissa, Norjassa. Konferenssi virallisesta nimeltään, IEEE 22nd European conference on circuit theory and design, järjestettiin 24.–26. elokuuta.

Palkitun artikkelin nimi on All-Digital Phase-Locked Loop in 40 nm CMOS for 5.8 Gbps Serial Link Transmitter. Sen tekijät ovat jatko-opiskelijat Yury Antonov ja Tero Tikka sekä tutkija Kari Stadius ja professori Jussi Ryynänen.

Tutkimus käsittelee nopeaa dataväylää ja sen kehittämistä, siten että sen ympäristöön aiheuttamat häiriöt minimoituisivat.

Onnea!

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinnon jakotilaisuus
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinto professori Ewald Kiblerin ja tutkimusryhmän ikään ja innovaatioihin liittyviä stereotypioita haastavalle tutkimukselle

Palkitun tutkimuksen mukaan markkinoita muuttavia innovaatioita tekevätkin myöhemmin uralla yrittäjiksi siirtyvät erityisesti yli 50-vuotiaat yrittäjät.
Aalto Open Science Award 2024. A light blue podium hovering over a blue-pink gradient background with the help of squishy-looking balloons with colored lights inside.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Ehdota Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaa vuodelle 2024

Ehdota itseäsi, kollegaasi, tutkimusryhmää, yksikköä tai projektia vuoden 2024 Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaksi.
Apurva Ganoo

Apurva Ganoolle stipendi yrittäjyyden edistämisestä

Vuoden Yritysjohtaja 2024 on Goforen Timur Kärki.
Eloi Moliner IWAENC-tapahtumassa.

Parhaan opiskelija-artikkelin palkinto jälleen Eloi Molinerille

Palkinnon voittanut artikkeli ratkaisee, miten puheäänitteestä poistetaan huonekaiku ohjaamattoman koneoppimisen avulla.