Panu Sainiosta Insinööritieteiden korkeakoulun teknologiapäällikkö

Yli-insinööri Panu Sainion nimike on muutettu 1.5.2019 teknologiapäälliköksi toimipaikkana Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakoulu. Sainio vastaa korkeakoulun teknisten palvelujen ja tulevan Aalto Works –korttelin kehittämisestä yhdessä lukuisten kortteliin sijoittuvien toimijoiden ja Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:n (ACREn) kanssa..
Teknologiapäällikkö Panu Sainio

Sainio on aikaisemmin toiminut korkeakoulun teknisten palveluiden koordinaattorina ja yli-insinöörinä ollen jaettu resurssi koulun ja konetekniikan laitoksen kesken.

”Opetuksen, tutkijoiden ja professorien tarvitsemia teknisiä palveluja täytyy tarkastella yli laitos- ja koulurajojen. Haluan edistää yhteistyötä, hyvien käytänteiden leviämistä sekä parantaa palveluihin liittyvää tiedonkulkua. Puumiehen korttelin muutos Aalto-yliopiston Works -kortteliksi on iso askel yhteistyön rakentamisessa ja kampuksen kehittämisessä”, toteaa Panu Sainio.

”Aalto Worksin rakentamisessa erilaiset näkökulmat ja ajatukset ovat tervetulleita. Mikään remontti tai rakennusprojektihan ei ole toiminnan kannalta valmis silloin, kun rakennusmiehet poistuvat. Sen jälkeen on vuorossa niin sanottu taloksi asettuminen, jolle on hyvä varata oma aikansa”, Sainio muistuttaa.

Miia Mäkelä
Nimitykset Julkaistu:

Miia Mäkelä on nimitetty Associate professorin tehtävään Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle

MMT (Mikrobiologia) Miia Mäkelä on nimitetty Aalto-yliopiston Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle tenure track -urapolulle Associate professorin vakituiseen tehtävään 1.9.2024 alkaen.
Daniel Martin-Yerga
Nimitykset Julkaistu:

Daniel Martin-Yerga on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian ja materiaalitieteen laitokselle

Ph.D. Daniel Martin-Yerga on nimitetty Aalto-yliopiston Kemian ja materiaalitieteen laitokselle määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään.
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu / Kuva Roope Kiviranta

Professorinimityksiä Kauppakorkeakoulussa

Prottoy Akbarin, Pablo Warnesin, Erkki Vihriälän ja Christoph Huberin nimitykset astuvat voimaan 1.8.2024.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.