Professorit Jukka Manner ja Jarno Limnéll vuoden 2014 it-vaikuttajien listalla

Listalle kootaan vuosittain sata merkittävää, ajankohtaista vaikuttajaa.

Professori Jukka Manner ja professori Jarno Limnéll Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulusta on valittu Tietoviikko-lehden Sata it-vaikuttajaa 2014 -listalle Teknologia-kategoriassa. Jukka Manner valittiin jo viidettä kertaa peräkkäin listalle. Jarno Limnéll on valittu vuoden 2013 Tivi-vaikuttajaksi. Tietoviikko listasi myös vaikuttajat sosiaalisessa mediassa. Vertailuluvuissa Jarno Limnéll on listan yhdeksänneksi merkittävin. Okimo Impact -mittari huomioi yhdeksän eri muuttujaa, joilla määriteltiin henkilön merkittävyyttä ja vaikuttavuutta sosiaalisessa mediassa.

Tietoviikko on listannut Suomen sata ict-vaikuttajaa vuodesta 2002 saakka. Listalle kootaan vuosittain sata merkittävää, ajankohtaista vaikuttajaa. Lista kertoo valitsijoiden näkemyksen siitä, keitä alan ihmisiä tivi-ammattilaisten kannattaa juuri nyt seurata ja kuunnella.

Listalle pääsi myös Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun professori Matti Rossi Digitalisaatio-kategoriassa.

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinnon jakotilaisuus
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinto professori Ewald Kiblerin ja tutkimusryhmän ikään ja innovaatioihin liittyviä stereotypioita haastavalle tutkimukselle

Palkitun tutkimuksen mukaan markkinoita muuttavia innovaatioita tekevätkin myöhemmin uralla yrittäjiksi siirtyvät erityisesti yli 50-vuotiaat yrittäjät.
Aalto Open Science Award 2024. A light blue podium hovering over a blue-pink gradient background with the help of squishy-looking balloons with colored lights inside.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Ehdota Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaa vuodelle 2024

Ehdota itseäsi, kollegaasi, tutkimusryhmää, yksikköä tai projektia vuoden 2024 Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaksi.
Apurva Ganoo

Apurva Ganoolle stipendi yrittäjyyden edistämisestä

Vuoden Yritysjohtaja 2024 on Goforen Timur Kärki.
Eloi Moliner IWAENC-tapahtumassa.

Parhaan opiskelija-artikkelin palkinto jälleen Eloi Molinerille

Palkinnon voittanut artikkeli ratkaisee, miten puheäänitteestä poistetaan huonekaiku ohjaamattoman koneoppimisen avulla.