Raide-Jokerin louhinnat Otaniementiellä alkavat kesäkuussa

Otaniementien louhinnat alkavat kesäkuussa. Räjäytyksiä tehdään 1–3 kappaletta päivässä. Louhintatyöt kestävät noin 3 kuukautta.
Raide-Jokeri havainnekuva Ainonaukio, Otaniemi Kuva: Raide-Jokeri

Louhinnoista on mahdollista tilata tekstiviesti-ilmoitukset. Raide-Jokeri ilmoittaa räjäytyksistä tekstiviestillä noin tuntia etukäteen. Voit tilata palvelun lähettämällä tekstiviestin RAIDE OTANIEMENTIE numeroon 18200. Tilaaminen on maksutonta.

Rakennustyöt aiheuttavat jonkin verran muutoksia esimerkiksi ajokaistoihin ja -nopeuksiin sekä jalankulun ja pyöräilyn reitteihin. Moottoriajoneuvojen kulku Otaniementiellä onnistuu kuitenkin koko ajan. Jalankulku ja pyöräily onnistuvat koko rakentamisen ajan vähintään jommallakummalla puolelle katua. Kaikki muutokset opastetaan työmaan ympäristössä sekä verkkosivuillamme.

Pääasiallinen työaika on arkisin klo 7.00–18.00. Viikonloppuisin ja arkipyhinä saatetaan tehdä töitä klo 18.00–22.00 välillä, työt eivät aiheuta erityistä melua.

Raide-Jokeri

Teksti: Raide Jokeri

Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.
5 ihmistä ylhäältä kuvattuna, tutkivbat yhdessä jotain maassa olevaa.
Kampus Julkaistu:

Hyvinvoinnin avaimet -sarja on Aaltogetherissa

Aaltogetherin Hyvinvoinnin avaimet sisältää tieteeseen pohjautuvia artikkeleita, podcast-jaksoja, videoita, koulutuksia ja harjoituksia hyvinvointiteemoista.
Kolme nuorta henkilöä seisoo keskustelemassa Unitech International -tapahtumassa.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto liittyi UNITECH International -verkostoon

Opiskelijoille haku UNITECH-ohjelmaan avautuu 15.10.
Kannettava tietokone ja älypuhelin puisella pöydällä.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Uusi toissijainen sivuvalikko aalto.fi-sivustolle

Uusi toissijainen sivuvalikko julkaistaan aalto.fi-sivustolla keskiviikkona 2.10.2024.