Ravintola Eat Poke on avautunut uusiin tiloihin A Blocissa

Kauppakeskus A Blocin ensimmäiseen kerrokseen on avautunut kauppakeskuksessa jo aiemmin toiminut ravintola Eat Poke.
Restaurant Eat Poke's lunch buffet

Ravintola Eat Poke tarjoaa nimensä mukaisesti aasialaishenkisiä riisistä, tuoreista kasviksista ja erilaisista lisukkeista kulhoon koottuja annoksia. Lounaalla herkulliset kulhoannokset kootaan oman makumieltymyksen mukaan buffet-pöydästä listalta valittujen pääraaka-aineiden alle. Tarjolla on myös muita aasialaisen keittiön makuja.

Eat Poken buffet-lounas joka arkipäivä klo 11–16.
Tervetuloa lounaalle!

Eat Poken aukioloajat:
ma-pe klo 11–20
la klo 12–20
su klo 12–18

Seuraa Eat Pokea Instagramissa.

kuva break prosta eri laitteilla
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Break Pro -taukoliikuntaohjelmisto lisää liikettä arkeen – valikoimassa nyt uusia videoita!

Päivitetyssä versiossa paljon uusia toimintoja ja taukoliikuntavideoita.
Professor Riikka Puurunen, Professor Patrick Rinke and IT Application Owner Lara Ejtehadian holding sunflowers and diplomas
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aallon avoimen tieteen palkintojuhla toi aaltolaisia yhteen keskustelemaan avoimesta tieteestä

Viime viikolla kokoonnuimme A Gridiin juhlimaan Aallon avoimen tieteen palkinnon 2023 saajia ja keskustelemaan avoimesta tieteestä aaltolaisten kanssa.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Kampus Julkaistu:

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
Nainen lukemassa tabletilla
Opinnot Julkaistu:

Aalto EE julkaisee Alex-oppimisalustan: Uusi alusta muuttaa elämänlaajuista oppimista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) lanseeraa kesäkuussa ensimmäisen version Alex-oppimisalustasta, joka on suunniteltu elämänlaajuiseen oppimiseen ja jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen. Alex tarjoaa yksilöllisiä oppimispolkuja, pieniä osaamiskokonaisuuksia ja ammatillisen kehittymisen ohjelmia, jotka sovittavat taidot yhteen alan tarpeiden kanssa. Alusta, joka kehittyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, kuten mobiilisovelluksella ja tekoälyn integroinnilla, asettaa uuden standardin ammatilliselle kehittymiselle Suomessa.