Rehtorin kesäkirje 21.6.2023

"Lämpimät kiitokset kaikille keväällä tehdystä työstä ja rentouttavaa kesää", toivottaa rehtori Ilkka Niemelä kesäkirjeessään.
Rehtori Ilkka Niemelä katse kameraan suunnattuna, kuvattuna Dipolissa
Rehtori Ilkka Niemelä. Kuva: Aalto-yliopisto / Jaakko Kahilaniemi.

Lue rehtorin kesäkirje henkilöstölle ja opiskelijoille kirjautumalla aalto-tunnuksillasi:

Rehtorin kirje 21.06.2023 – Nauti kesästä tekemällä itselle mieluisia asioita

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Opinnot Julkaistu:

Uramuotoilukurssilla pysähdytään oppimaan itsestä ja pohtimaan tulevaisuutta

Career Design Lab tukee opiskelijoiden siirtymää työelämään. Avain kestävään tulevaisuuden työhön on ennakkoluuloton ja luova tapa muotoilla uraa.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu:

Kesä tuo muutoksia Aalto-yliopiston metroasemalle

Aalto-yliopiston metroaseman muutostyöt sulkevat sisäänkäyntejä kesällä 2024.
Aalto University School of Business building
Opiskelijat

Welcome Evening Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun uusille maisteriopiskelijoille

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu toivottaa maisteriopintojaan aloittavat opiskelijat tervetulleiksi tapaamaan Kauppiksen yhteisöä ja erityisesti valmistuneita alumnejamme! Tapahtuma järjestetään osana orientaatioviikkoa.
People in a library
Luennot ja seminaarit

ELEC Introduction to Doctoral Studies, syksy 2024 (kurssi)

ELEC Introduction to Doctoral Studies -kurssi, syksy 2024, suunnattu hiljattain aloittaneille tohtoriopiskelijoille
Student Guide, tapahtumakuva

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Yhteinen opiskeluhetki verkossa Pomodoro-tekniikkaa hyödyntäen. Tule mukaan opiskelemaan ohjatusti ja nappaa vinkit tehokkaampaan työskentelyyn Pomodoro-tuokioista!
Student Guide, tapahtumakuva

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.