Rehtorin kirje 7.12. – Arvostetaan ja ymmärretään toisiamme

Ilkka Niemelä pitää tärkeänä, että Aallossa jokaisen on turvallista tehdä työtä ja opiskella riippumatta taustasta, uskonnosta tai poliittista mielipiteistä.
Rehtori Ilkka Niemelä katse kameraan suunnattuna, kuvattuna Dipolissa
Rehtori Ilkka Niemelä. Kuva: Aalto-yliopisto / Jaakko Kahilaniemi.

Lue rehtori Ilkka Niemelän kirje opiskelijoille ja henkilöstölle kirjautumalla aalto-tunnuksillasi:

Rehtorin kirje 7.12. – Arvostetaan ja ymmärretään toisiamme

Lue uutisia yliopistosta

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Opin.fi: nainen ja pallot
Aalto-yhteisölle Yliopisto Julkaistu:

Syksyn 2024 Opin.fi-koulutukset

Järjestämme syyslukukaudella 2024 Opin.fi-palveluun liittyviä koulutuksia. Koulutukset keskittyvät erityisesti in- ja nonformaaliin tarjontaan.
a person writing notes to her book
Aalto-yhteisölle Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Avoimen yliopiston ja FITechin syksyn opinnot henkilökunnalle

Avoin yliopisto ja FITech-verkostoyliopisto tarjoavat Aalto-yliopiston henkilökunnalle maksuttomia opintoja syksyllä 2024. Kaikki Aalto-yliopiston henkilökuntaan kuuluvat voivat osallistua kursseille.

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.