Tiina Ritvala on nimitetty Kauppakorkeakoulun Assistant Dean -tehtävään

Assistant Dean -kausi on 1,5-vuotinen alkaen 1.1.2022.
Prof. Tiina Ritvala, Assistant Dean of School of Business
Assistant Dean Tiina Ritvala. Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen

Kauppakorkeakoulun dekaani Timo Korkeamäki on nimittänyt professori Tiina Ritvalan opetuksen ja oppimisen Assistant Dean -tehtävään (avustava varadekaani) 1,5 vuodeksi ajalle 1.1.2022–31.7.2023.

Assistant Dean raportoi opetuksesta ja oppimisesta vastaavalle varadekaanille Tomas Falkille ja on jäsen sekä dekaanin johtoryhmässä että Kauppakorkeakoulun johtoryhmässä. Assistant Dean kuuluu Aalto-yliopiston oppimispalveluiden työryhmään ja Kauppakorkeakoulun akateemiseen komiteaan. Assistant Dean johtaa Kauppakorkeakoulun opetustaidon arviointikomiteaa.

Professori Tiina Ritvalan professuurin ala on kansainvälinen liiketoiminta ja professuuri sijoittuu Kauppakorkeakoulun johtamisen laitokselle. Hän keskittyy tutkimuksessaan ja opetustyössään vastuullisuuteen kansainvälisessä liiketoiminnassa ja eri sektoreiden rajat ylittäviin kumppanuuksiin monikansallisten yritysten, järjestöjen ja viranomaisten kesken.

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Miia Mäkelä
Nimitykset Julkaistu:

Miia Mäkelä on nimitetty Associate professorin tehtävään Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle

MMT (Mikrobiologia) Miia Mäkelä on nimitetty Aalto-yliopiston Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle tenure track -urapolulle Associate professorin vakituiseen tehtävään 1.9.2024 alkaen.
Daniel Martin-Yerga
Nimitykset Julkaistu:

Daniel Martin-Yerga on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian ja materiaalitieteen laitokselle

Ph.D. Daniel Martin-Yerga on nimitetty Aalto-yliopiston Kemian ja materiaalitieteen laitokselle määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään.
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu / Kuva Roope Kiviranta

Professorinimityksiä Kauppakorkeakoulussa

Prottoy Akbarin, Pablo Warnesin, Erkki Vihriälän ja Christoph Huberin nimitykset astuvat voimaan 1.8.2024.