Tohtoriopiskelijoiden vuosiseuranta avoinna 10.1.2024 saakka

Aalto-yliopiston kaikkia tohtoriopiskelijoita pyydetään vastaamaan opintojen ja väitöskirjatutkimuksen etenemistä koskevaan vuosiseurantakyselyyn.

Vastausaikaa on jatkettu 18.1.2024 saakka.
talvinen kuva Otarannasta kaisloineen

Vuosiseurantakyselyn tarkoitus on seurata tohtoriopiskelijoiden etenemistä, tarjota heille tukea ja kerätä tilastotietoa yleisellä tasolla tohtoriopiskelijoiden tukipalveluiden kehittämiseksi. Kyselyyn vastatessaan tohtoriopiskelijan saa vastaustensa perusteella omaan tilanteeseensa soveltuvia ohjeita ja lisätietolinkkejä. Tohtoriopiskelija voi myös pyytää henkilökohtaista yhteydenottoa kyselyn päätteeksi. Tohtorinkoulutuspalvelut pyrkii olemaan yhteydessä halukkaisiin viimeistään kuukauden kuluessa kyselyn sulkeutumisesta.

Tohtorinkoulutuspalvelut on lähettänyt jokaiselle tohtoriopiskelijalle henkilökohtaisen vastauslinkin sähköpostitse opiskelijarekisterissä olevaan osoitteeseen. Jos et ole saanut linkkiä tai sinulla on kysyttävää kyselystä, ole yhteydessä Tohtorinkoulutuspalveluihin sähköpostitse osoitteessa [email protected].

Kyselyn rakennetta ja kysymyksiä on kehitetty saadun palautteen perusteella. Voit halutessasi tutustua vuoden 2022 seurantakyselyn vastauksiin.

Linkki kyselyn tietosuojaselosteeseen (engl.)

Anna palautetta sivusta

URL kopioitu

Harald Herlin Learning Center

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.